Piratpjokken Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Søker seriøs klan til css. Visst noen vil ha meg ut til "audition" er det bare å si ifra her. Legg ut link til hjemmeside osv. Skal sende en pm med msn adresse til de som svarer på spørsmålet mitt. Vite mer om alder og videre skal dere få det i pm! Svar fort! Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 Får ikke kontakt med "luggage". Noen andre som har interesse viss eg ikkje får kontakt i det hele tatt med "luggage"? Lenke til kommentar
chil Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 offtopic: CSS er ikke et seriøst spill, så hvordan skal du få tak i en seriøs klan alt for mye bugs, og man får FSP drops uansett hardware. Topic: det beste er vel at du å noen venner starter. Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 offtopic: CSS er ikke et seriøst spill, så hvordan skal du få tak i en seriøs klan alt for mye bugs, og man får FSP drops uansett hardware. Topic: det beste er vel at du å noen venner starter. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 11. april 2005 Forfatter Del Skrevet 11. april 2005 (endret) Det er bare eg som ruler som ........ (av gjengen) Så DET ekke vits i da Endret 11. april 2005 av jalla`n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå