Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Ok trådløs router?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aner ikke noe om akkurat den routeren, men WAP-kryptering er vel regnet som sikrere enn WEP.

Jeg skulle gjerne anbefalt min SMC2804WBPR-G, men innser at den klikker helt på trådløsdelen når det kommer en Mac i nærheten.. dvs at Macen får nett, men alle andre trådløse maskiner mister kontakten :realmad:

I mitt hjem er det nå trådløst forbud for Mac. Har og sjekket andre plasser og dette er et reelt problem med denne :confused:

Endret av hart
Lenke til kommentar

Linksys er så absolutt å anbefale, har det selv! Og så er det jo Cisco systems som lager dem :thumbup:

Men pass på at du kjøper WRT54g og ikke WAP54g (som du linket til), sistnevnte er kun aksesspunkt.

Dersom du trenger trådløst kort til bærbar selges det en pakke med omtrent samme ruteren som heter WKPC54g

Lenke til kommentar
Linksys er så absolutt å anbefale, har det selv! Og så er det jo Cisco systems som lager dem :thumbup:

Men pass på at du kjøper WRT54g og ikke WAP54g (som du linket til), sistnevnte er kun aksesspunkt.

Dersom du trenger trådløst kort til bærbar selges det en pakke med omtrent samme ruteren som heter WKPC54g

Ja er helt enig med cyperpet..WRT54G funker utmerket..

Lenke til kommentar
Linksys er så absolutt å anbefale, har det selv!  Og så er det jo Cisco systems som lager dem :thumbup:

hei

planer om å kjøpe denne ruteren, men lurte på hva forskjelden på WRT og WAP.

Når bruker hva?

MVH Øyvind

Endret av ØyvindStrøm
Lenke til kommentar

Aksess punktet bruker du hvis du allerede har en ruter levert av ISP. Det er veldig vankig at man har dette. Hvis man "bare" har et ADSL-modem levert av ISP trenger man en ruter hvis man skal koble flere maskiner på nettet samtidig.

Bare for å slutte meg til de andre. Linksys er GULLE GOD!!

Lenke til kommentar
Ville heller anbefale denne:

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302154&cks=PRL

Men for all del: Såg grei ut den :)

NEI! NEI! NEI! Ikke kjøp 3Com. Har bytta fra akkurat den 3Com`en til Linksys WRT54G.

3Com gir elendig trådløsdekning og er ikke på noen annen måte bedre enn linksys.

Skal du kjøre trådløst så er det bare Linksys som gjelder. Har forresten god erfaring med Netgear også.

Lenke til kommentar
Den linken er IKKE til en ROUTER, men til et AP.....ROUTEREN heter WRT54G.....bare så det er sagt!OOOOÆÆÆÆ

Hva er det du jatter om ? WRT54G er jo lillebror i forhold til WRV54G

Hadde vært morro å høre deg begrunne den påstanden litt mer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...