CaZiO Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Har kjøpt meg et logitech ultraX tastatur, fikk det i posten i dag. Noen som vet hvordan jeg kan få hurtigknappene på dette til å fungere? Det fulgte ikke med noe software, kan heller ikke finne noe på logitech sine sider Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Trengs ikke. jeg har installert MouseWare til min Logitech-mus, så det er uvisst om denne "hjelper" på til tastaturet. Du skal ikke trenge annet enn å trykke på de forskjellige knappene, så får du opp menyer om hvordan konfigurere. Du bruker Windows XP? Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 Bruker xp ja, når jeg trykker på knappene skjer det ingenting, kan det ha noe å gjøre med at jeg har koblet til i usb port og ikke i ps2 porten? Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Nja, jeg har brukt PS/2 og USB om hverandre, og ikke hatt noen problemer der. Sjekket på PCen min nå, jeg har visst iTouch fra Logitech installert, og der kan man konfigurere hurtigtastene. Prøv å laste ned iTouch til et eller annet tastatur hos Logitech sine sider. PS! Jeg fant Ultra X i tastatur-lista der, men får beskjeden "no software for this product" Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 greit, skal laste ned nå. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå