andersr66 Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 hei jeg hørte om en programvare til symbiantelefoner som gjorde at viss en ringte ut i fra telefonen så kunne en få navnet sitt eller noe annet gøy til og vise seg i skjermen til den det blir ringt til istedenfor for sitt eget nummer. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Søk da! Dessuten tror jeg du ikke kan få bilde av deg selv på telefoner til andre. Da må han ha fixet det selv på sin symbian... Lenke til kommentar
andersr66 Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 Søk da! Dessuten tror jeg du ikke kan få bilde av deg selv på telefoner til andre. Da må han ha fixet det selv på sin symbian... det var ikke for og få bilde mitt på andre telefoner. men istedenfor at nummeret mitt 99999999 kommer frem så kommer feks navnet mitt som er anders. jeg aner ikke hvor jeg skal begynne og søke eller hva jeg skal søke på. er det ingen som vet noe om dette???????? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) Du mener at det skal komme bilde på din skjerm av den som ringer?? Hvilken symbian har du? Endret 7. april 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå