Talker Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Tenkte jeg skulle ordne de nyeste driverene til far min, men så begynte jeg å lure på om jeg skal sattse på omega sine eller bare bruke de nyeste Catalyst... Er det noen som helst risk ved bruk av Catalyst? Er de mye bedre? Noen funksjonalitet som forsvinner? Siden det ikke er min pc, så vil jeg at alt skal fungere plettfritt som før skjønner dere Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Har inntrykk av at både Catalyst og Omega er lett å avinstallere så det er bare å teste begge for å se hva du liker og som fungerer best på ditt system. Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Omega, men du hva gp kort har du? Omega drivrene funka søkk på mitt Fx5700. Lenke til kommentar
arokh Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Noen risk ved å bruke Catalyst? Absolutt ikke. Når det gjelder Omega så er det kun en tweaka utgave av Catalyst, ikke glem det. Tviler på at pappaen din vil merke noen forskjell. Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Bruker Omega på mitt Mobility Radeon 9700 og er veldig fornøyd, vet ikke om de yter noe bedre enn standard Catalyst, men de funker iallfall perfekt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå