O_neal Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Hei, jeg har nettopp kjøpt en Netshop 1557GLS og lurer på om det er innebygget nettverkskort i den? Jeg har sett litt på specs på maskinen og det står bare " 1394 port" og når jeg kobler meg til et sted hvor det er tråløs nettverk popper det opp "400mbps 1394 port" Har installert driveren Intel® PROSet for Wireless. Må jeg kjøpe sånn tråløst nettverkskort eller er det innebygget bare at jeg gjør noe feil? MVH, Preben Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 I følge spesifikasjonene på nettsidene til Netshop, så har den trådløst nettverkskort. Dette er imidlertid ikke 1394-porten, da dette er det som mer populært heter firewire, og som brukes til å koble til digitale kameraer, eksterne harddisker osv. Det står ikke hvilket nettverkskort som følger med maskinen, men Intel-kort er ett av de mest vanlige. Når du har installert driveren, så kommer dette frem når du sjekker i Enhetsbehandling/Device Manager. Kjører du WinXP, prøv å kjør Wireless Zero Configuration for å konfigurere kortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå