PretenderTM Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) Hallo, Jeg har problemer med min svchost.exe som tar alt CPU Jeg har 8 svchost.exe og aner ikke hva det er, men en av dem tar alt min CPU, som jeg heller ikke vet hva er. Når min PC skrues på kommer denne meldingen og min PC går veldigt tregt: "Windows" /!\ Run-time error '339': Component 'DartFtp.dll' or one of its dependencies not correctly registered: a file is missing or invalid <OK> ------------- Kan noen hjelpe meg? Det har vært slik i 2 dager, har prøvd: -System Restore -Reinstal Win XP pro (sp2) -Virusskann (2 programm) -Spywear skann (Mange program) -Lest på internett - +++ Men uten å klare å fikse noe. Jeg vil helst ikke formatere. Når jeg "Ender Processen" får jeg 60sek til å save alt så rebooter den. -Etter det trykker jeg "runn" og skriver "shutdown -a" da stopper det. Men da kan jeg ikke flytte på filer, copiere, bruke windows explorer, hente ned E-post...osv. I tilleg til dette får jeg en popup som sier: "RUNDLL" Error loading: C:\PROGRAM~1\NEWDOT~1\NEWDOT~3.DLL This specified module could not be found. <OK> HB virkeli at noen kan hjelpe meg Endret 7. april 2005 av PretenderTM Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Tipper du har ett Sasser eller ett blaster virus på din pc.... Lenke til kommentar
PretenderTM Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 Halla Znokis! Tenk at du er den eneste som gidder å svare:p Ikke rart egentlig:) men men, jeg tipper at fotmatering er eneste mulighet! Lenke til kommentar
genstian Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 hører til i windows delen ___________________________ velkommen til forumet Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 <Det er virus!!!> Slet med det jeg og Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) Formatering er vel ikke nøvendig foreløpig, men siste utveien. Virus fjernere er fint og ha. Endret 7. april 2005 av arian Lenke til kommentar
PretenderTM Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 JEg har da det! 2 styk faktisk.... Lenke til kommentar
genstian Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 virus er en veldig iriterende ting med Windows 'Feal secure wear Linux' Lenke til kommentar
PretenderTM Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 Znoken er en venn av meg hejelper meg over MSN gir meg et par programmer..osv Znoken er en virkelig god venn Lenke til kommentar
PretenderTM Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 Formatering er vel ikke nøvendig foreløpig, men siste utveien. Virus fjernere er fint og ha. Å? Kan du fortelle litt mer? Hva gjore du? Lenke til kommentar
Cuthbert Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Jeg hadde mye problemer med noen spyware filer som nektet å la seg fjerne av hverken adaware eller antivirus program, som begge var helt oppdaterte. Til tross for gjentatte fjerninger dukket de tilbake hver gang jeg startet opp maskinen. Det som ble redningen for meg var å kjøre msconfig og fjerne disse prosessene fra startup menyen. Deretter slettet jeg de respektive filene og har vært kvitt dritten siden! Kanskje kan dette funke med deg også? Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) Formatering er vel ikke nøvendig foreløpig, men siste utveien. Virus fjernere er fint og ha. Å? Kan du fortelle litt mer? Hva gjore du? Skaffet meg denne, eller så kan du skaffe noe som er bedre, men også bedre komplisert, kalles nod. Endret 7. april 2005 av arian Lenke til kommentar
PretenderTM Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 <Det er virus!!!> Slet med det jeg og Å hva gjorde du da? [Denne meldingen var meninga å QUOTE, sry] Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 flyttes til sikkerhetsforumet sidan det kan tyde på virus eller andre skumle ting som har komme inn på pcen din. Lenke til kommentar
PretenderTM Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 Jeg hadde mye problemer med noen spyware filer som nektet å la seg fjerne av hverken adaware eller antivirus program, som begge var helt oppdaterte. Til tross for gjentatte fjerninger dukket de tilbake hver gang jeg startet opp maskinen. Det som ble redningen for meg var å kjøre msconfig og fjerne disse prosessene fra startup menyen. Deretter slettet jeg de respektive filene og har vært kvitt dritten siden!Kanskje kan dette funke med deg også? Har prøvd, men jeg har ikke så god peiling på slikt, slik at jeg vet ikke hva jeg kan stoppe. Da jeg prøvde sist endte jeg opp med å stoppe et prog jeg trengte Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) <Det er virus!!!> Slet med det jeg og Å hva gjorde du da? [Denne meldingen var meninga å QUOTE, sry] Formaterte.... ... Jeg gidder ikke og sitte hele dagen lang og slite med og fjerne virus.... Endret 7. april 2005 av -FriedDude- Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Gå på msn så sender jeg deg Pestpatrol....Scan hele Pc`n din med den.... Lenke til kommentar
PretenderTM Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 Det ser ut som om at alle popupsene er borte nå! Bare det at svchost.exe tar 70-80-90-100 % av min CPU Lenke til kommentar
PretenderTM Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 <Det er virus!!!> Slet med det jeg og Å hva gjorde du da? Formaterte.... ... Jeg gidder ikke og sitte hele dagen lang og slite med og fjerne virus.... Nei sier du det? Jeg gidder heller snart ikke mer men jeg HATER å formatere! Lenke til kommentar
PretenderTM Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 Jeg bare fatter ikke, og kommer heller aldri til å fatte meninga i virus! At det gåt ann å være så idioter å lage virus bare for løye liksom?!?!? Ødlegger jo alt. Virus er noe dritt det samme er de som lager de. Jeg mener: "GET A LIFE!" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå