x871kx6167ss7 Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) God kveld i stuen! Jeg har tenkt til å kjøpe et Image&Shapetek EYE2000B, men før jeg bestiller det vil jeg minst se en ordentelig test eller få en ekte tilbakemleding om kabinettet slik at jeg kan sove trygt om nettene Jeg har googlet litt, men ikke noe resultat! Er det noen som har dette kabinettet og kan gi noen erfaringer? Eller bedre er om noen vet om en ordentelig test av kabinettet! På forhånd, takk URL: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=EYE2000B Jeg er lei å ha jallakabinett (jeg har det værste av dem: Sunbeam UV acryl med 5 vifter i forskjellige farger og 4 kld.kat i forskjellige farger ) Så jeg tenkte at jeg måtte få meg et kabinett som var stort, romslig, lett å jobbe i og en overkommelig pris. En av de tingene som jeg lurer mest på er om det er uttagbart HKskuff! EDIT: Et lite spørsmål til, er det noen som vet hva det koster å få sendt den med posten? Veier jo 16KG uten noe i :S Peter aka. Blackslash Endret 7. april 2005 av Blackslash Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Vet ikke om noen tester. Tror ikke det er yttagbar hk-skuff i det kabinettet, er dog ikke helt sikker. Frakt på mitt chieftech big tower ble 220 fra microplex til trondheim. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå