Christian86 Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 har formatert for sikkerhetskyld, men finner ikke feilen. Hver gang jeg setter inn kortet fryser maskinen totalt. Har aldri skjedd med maskiner før. Så tviler på at det er kortet Lenke til kommentar
leirpytt Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Prøvd å oppdatere driver? Kanskje det funker... Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 kan prøve å forklare litt bedre hva som skjer: legger inn software setter inn kort maskinen begynner med driver maskinen fryser helt dytter ut kortet, alt fungerer driver innstallert setter inn kort. Ingen respons og maskinen fryser totalt Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Foreta en bios oppdatering! Tror det vil hjelpe deg.. Gå inn på: ftp.zepto.dk Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Ringt Zepto og spurt etter "GamleChristian?" Han er kunnskapsrik, hyggelig og hjelpsom. Har lagt inn det kortet (hvis det er Nokias) på en 4200 uten problemer. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 kan du si meg hvordan du fikset det? skal legge inn bios på den nå. Funker det forblir jeg i lykkerus resten av mnd Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Jeg har ikke hatt problemer med det selv, men flere jeg kjenner har noen ganger hatt lignende problem, og a har en bios oppdatering hjulpet.... Post her om det fungerer Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 *lykkerus* det fungerte Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Jeg har glad at tipset kunne hjelpe deg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå