Skogslik Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Eg skall på LAN i morgen og det er første gang. kordan får eg internett?? med netverkskabel? må eg laga ny tilkobling på pcn?? Lenke til kommentar
T_ac_S Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Du skal på LAN, som i LAN-party? Såfall er det vel opp til arrangøren å skaffe internett.. du vil vel kanskje trenge en nettverkskabel i værste fall.. Lenke til kommentar
meastp Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Tror jeg ville tatt med nettverkskabel, ja... Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 eg skall ha med netverkskabel ja! me er ein ca 10-15 stykker, og me skall spille CS. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Som de andre sier, bør du ha en nettverkskabel ja, men du bør vel også ha et nettverkskort.. Du skal bare koble i kabelen i begge ender, og sette deg og vente på intenett, for det er ikke din job.. Men du bruker sikkert modem eller ISDN? Da bør du høyre-klikke på Internet Explore (hvis det er det du bruker), og trykke "Egenskaper". Deretter trykker du "Tilkoblinger" øverst, og trykker "Aldri slå ett nummer". OK Gjør du ikke dette vil modemet prøve å ringe opp mot internett, og alt blir bare tull. Ja, jeg er modem pro, fordi jeg hadde det for lenge.. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 eg skall ha med netverkskabel ja! me er ein ca 10-15 stykker, og me skall spille CS. Tror egentlig ikke det er internett tilgjengelig da.. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 jo det er det. me kan sitta på nettet om natten, av ein eller annen grunn. kvifor skulle det ikkje vert siden me skall spille cs?? Lenke til kommentar
meastp Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Etter det jeg har hørt, går det vel fortsatt ann å spille Counter Strike på LAN - uten internett... Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 me skall spilla 1,6. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) me skall spilla 1,6. Du trenger ikke ha internett får å spille noe som helst spill med venner om man er i samme rom som dem! Samme hvilken version det er. EDIT: Eller med 1,6 må man vel ha en non-steam version for å spille LAN uten internett? Vetta f. jeg for jeg spiller ikke CounterStrike Endret 7. april 2005 av Steina Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 cs 1.6 kan spilles som LAN, men hva er problemet? han sier at han skal ha internett der, så bare ta med strøm padde og internet ledning du Lenke til kommentar
Fungus Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Du kunne jo med fordel nevnt hvilken internett forbindelse du har i heimen da... Det ville spart inn en masse jallaballa svar om moden og isdn og settnigs som kanskje er helt unødvendige.. Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 CS 1.6 kan spilles på to måter på lan, enten via steam, men dette fungerer ikke like godt på alle steam klienter, i tillegg må man jo ha cd-key til cs:cz eller hl1. Den andre måten er på såkalte lan-cs, som du får overført av en eller anna nerd på lanet. Den er litt dårligere, med noen små bugs, litt dårlig aim osv.. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 eg har isdn hima. ska eg ta med isdn kabel og??? Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Nei, for all del. La den ligge hjemme du. Ta med en TP kabel, koble deg til og resten er vel fikset vil jeg tro. Noe du skal betale for, eller bare du og noen kompiser på ungdomsskolen din som skal møtes? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 eg har isdn hima. ska eg ta med isdn kabel og??? nei. Helt unødvendig. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 tp= netverkskabel?? Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 tp= netverkskabel?? Ja Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 skall på LAN om 1 time Første gang............. Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 (endret) CS 1.6 kan spilles på to måter på lan, enten via steam, men dette fungerer ikke like godt på alle steam klienter, i tillegg må man jo ha cd-key til cs:cz eller hl1. Den andre måten er på såkalte lan-cs, som du får overført av en eller anna nerd på lanet. Den er litt dårligere, med noen små bugs, litt dårlig aim osv.. Dette du kaller "lan-cs" er rett og slett en versjon av cs der du ikke trenger selve steam for å spille cs, denne versjonen heter nonsteam. Det som er fordelen med denne er at alle sammen på et lan kan f.eks bruke samme cd-key til å spille, om ikke alle har original key. Ulempen er at det er en "gammel" versjon av 1.6, awp-delay er f.eks ikke tilstede, sammen med masse andre funksjoner som man ellers ville hatt i steam. Man kan si at de har "tatt cs ut av steam". edit: litt off topic men Endret 8. april 2005 av aspyr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå