Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Kordan få internett på LAN?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som de andre sier, bør du ha en nettverkskabel ja, men du bør vel også ha et nettverkskort.. :hmm:

Du skal bare koble i kabelen i begge ender, og sette deg og vente på intenett, for det er ikke din job..

Men du bruker sikkert modem eller ISDN?

Da bør du høyre-klikke på Internet Explore (hvis det er det du bruker), og trykke "Egenskaper". Deretter trykker du "Tilkoblinger" øverst, og trykker "Aldri slå ett nummer". OK

Gjør du ikke dette vil modemet prøve å ringe opp mot internett, og alt blir bare tull.

Ja, jeg er modem pro, fordi jeg hadde det for lenge.. :p

Lenke til kommentar
me skall spilla 1,6.

Du trenger ikke ha internett får å spille noe som helst spill med venner om man er i samme rom som dem! Samme hvilken version det er.

EDIT: Eller med 1,6 må man vel ha en non-steam version for å spille LAN uten internett?

Vetta f. jeg for jeg spiller ikke CounterStrike

Endret av Steina
Lenke til kommentar

CS 1.6 kan spilles på to måter på lan, enten via steam, men dette fungerer ikke like godt på alle steam klienter, i tillegg må man jo ha cd-key til cs:cz eller hl1. Den andre måten er på såkalte lan-cs, som du får overført av en eller anna nerd på lanet. Den er litt dårligere, med noen små bugs, litt dårlig aim osv..

Lenke til kommentar
CS 1.6 kan spilles på to måter på lan, enten via steam, men dette fungerer ikke like godt på alle steam klienter, i tillegg må man jo ha cd-key til cs:cz eller hl1. Den andre måten er på såkalte lan-cs, som du får overført av en eller anna nerd på lanet. Den er litt dårligere, med noen små bugs, litt dårlig aim osv..

Dette du kaller "lan-cs" er rett og slett en versjon av cs der du ikke trenger selve steam for å spille cs, denne versjonen heter nonsteam. Det som er fordelen med denne er at alle sammen på et lan kan f.eks bruke samme cd-key til å spille, om ikke alle har original key. Ulempen er at det er en "gammel" versjon av 1.6, awp-delay er f.eks ikke tilstede, sammen med masse andre funksjoner som man ellers ville hatt i steam. Man kan si at de har "tatt cs ut av steam".

edit: litt off topic men ;)

Endret av aspyr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...