Gå til innhold

Har du noen gang prøvd dop?


zits

Anbefalte innlegg

Efidrin er vel strengt talt ikke dop, det er et forstadie til adrenalin om jeg ikke husker feil.

Det stemmer at efedrin er et forstadie til amfetamin. Jeg vil alikevel kalle det et dop, men ikke et rusmiddel. Selv har jeg brukt det noen få ganger i treningssammenheng. Jeg anser det som et treningsdop og jeg kommer nok ikke til å benytte det mer. Det har en viss effekt på utholdenheten, men jeg fikk også hjertebank, svettetokter og midlertidige søvnproblemer.

Q.E.D.: anbefales ikke!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Efidrin er vel strengt talt ikke dop, det er et forstadie til adrenalin om jeg ikke husker feil.

Det stemmer at efedrin er et forstadie til amfetamin. Jeg vil alikevel kalle det et dop, men ikke et rusmiddel. Selv har jeg brukt det noen få ganger i treningssammenheng. Jeg anser det som et treningsdop og jeg kommer nok ikke til å benytte det mer. Det har en viss effekt på utholdenheten, men jeg fikk også hjertebank, svettetokter og midlertidige søvnproblemer.

Q.E.D.: anbefales ikke!

effedrin kan også føre til potensproblemer.. iallefall mens det brukes....

 

brukt det som "partydop" med alkohol.. men sluttet med det etter en litt uheldig episode

Lenke til kommentar
Efidrin er vel strengt talt ikke dop, det er et forstadie til adrenalin om jeg ikke husker feil.

Det stemmer at efedrin er et forstadie til amfetamin. Jeg vil alikevel kalle det et dop, men ikke et rusmiddel. Selv har jeg brukt det noen få ganger i treningssammenheng. Jeg anser det som et treningsdop og jeg kommer nok ikke til å benytte det mer. Det har en viss effekt på utholdenheten, men jeg fikk også hjertebank, svettetokter og midlertidige søvnproblemer.

Q.E.D.: anbefales ikke!

effedrin kan også føre til potensproblemer.. iallefall mens det brukes....

 

brukt det som "partydop" med alkohol.. men sluttet med det etter en litt uheldig episode

er en myte som heter amfetaminitiss. hvertfall det bladet "spirit" kalte det, at man får potensproblemer i amfetaminrus. Dette har jeg aldri hørt om før jeg leste det der, men det kan være en annen sak :) Kan hende dette har kommet siden pepper er ett beroligende middel og kanskje det er derfor man ikke får "pal" opp ? :yes:

"Up boy, come on! UP!"

Lenke til kommentar
Efidrin er vel strengt talt ikke dop, det er et forstadie til adrenalin om jeg ikke husker feil.

Det stemmer at efedrin er et forstadie til amfetamin. Jeg vil alikevel kalle det et dop, men ikke et rusmiddel. Selv har jeg brukt det noen få ganger i treningssammenheng. Jeg anser det som et treningsdop og jeg kommer nok ikke til å benytte det mer. Det har en viss effekt på utholdenheten, men jeg fikk også hjertebank, svettetokter og midlertidige søvnproblemer.

Q.E.D.: anbefales ikke!

effedrin kan også føre til potensproblemer.. iallefall mens det brukes....

 

brukt det som "partydop" med alkohol.. men sluttet med det etter en litt uheldig episode

er en myte som heter amfetaminitiss. hvertfall det bladet "spirit" kalte det, at man får potensproblemer i amfetaminrus. Dette har jeg aldri hørt om før jeg leste det der, men det kan være en annen sak :) Kan hende dette har kommet siden pepper er ett beroligende middel og kanskje det er derfor man ikke får "pal" opp ? :yes:

"Up boy, come on! UP!"

det nytter ikke helt med trussler om vold heller for å få fart på sakene

 

:p

Lenke til kommentar

er en myte som heter amfetaminitiss. hvertfall det bladet "spirit" kalte det, at man får potensproblemer i amfetaminrus. Dette har jeg aldri hørt om før jeg leste det der, men det kan være en annen sak :) Kan hende dette har kommet siden pepper er ett beroligende middel og kanskje det er derfor man ikke får "pal" opp ?  :yes:

"Up boy, come on! UP!"

Det er morsomt, og samtidig tragisk, når mennesker som vet lite om ting uttaler seg om disse tingene bastant. Jeg beklager å si dette, men her tar du fullstendig feil. Amfetamin, og efedrin for den saks skyld, virker sterkt nedsetende på potensen. Regner med at du er mindreårig og ikke har noen erfaring med noen av disse rusmidlene. Du er derfor fratatt alt ansvar for dine kommentarer.

Endret av Dr.Ittsekk
Lenke til kommentar

er en myte som heter amfetaminitiss. hvertfall det bladet "spirit" kalte det, at man får potensproblemer i amfetaminrus. Dette har jeg aldri hørt om før jeg leste det der, men det kan være en annen sak :) Kan hende dette har kommet siden pepper er ett beroligende middel og kanskje det er derfor man ikke får "pal" opp ?  :yes:

"Up boy, come on! UP!"

Det er morsomt og samtidig tragisk hvor lite mennesker vet om ting de uttaler seg om. Jeg beklager å si dette, men her tar du fullstendig feil. Amfetamin, og efedrin for den saks skyld, virker sterkt nedsetende på potensen. Regner med at du er mindreårig og ikke har noen erfaring med noen av disse rusmidlene. Du er derfor fratatt alt ansvar for dine kommentarer.

bare fordi jeg er mindreårig har jeg plutselig ikke prøvd stoff ? Dette innlegget er ikke ment som en "skrytepost", for dop er noe av det dummeste jeg har prøvd, men dine uttalelser virker litt bak mål. Alle stoffene virker forskjellig på de som prøver. Kan være jeg ikke tok så mye første gangen men fikk forde ereksjon, ikke fullt så kraftig og blodpumpene,no details, som før men gikk da opp. Tar annsvar for alt jeg skriver,gjør/har gjordt og sier så ikke dra alder inn i bildet på dette. Vi kan godt ta en diskusjon på dette, men ser ikke særlig poeng i det.

Endret av kverna
Lenke til kommentar
bare fordi jeg er mindreårig har jeg plutselig ikke prøvd stoff ?

Jeg mener man bør ha en viss kjennskap til det man uttaler seg om.

Dette innlegget er ikke ment som en "skrytepost", for dop er noe av det dummeste jeg har prøvd, men dine uttalelser virker litt bak mål.

Hvorfor virker mine uttalelser bak mål?

Alle stoffene virker forskjellig på de som prøver. Kan være jeg ikke tok så mye første gangen men fikk forde ereksjon, ikke fullt så kraftig og blodpumpene,no details, som før men gikk da opp.

Her snakker vi ikke om ett enkelt tilfelle, men om hva ett spesifikt stoff faktisk gjør med kroppen.

Lenke til kommentar
bare fordi jeg er mindreårig har jeg plutselig ikke prøvd stoff ?

Jeg mener man bør ha en viss kjennskap til det man uttaler seg om.

Dette innlegget er ikke ment som en "skrytepost", for dop er noe av det dummeste jeg har prøvd, men dine uttalelser virker litt bak mål.

Hvorfor virker mine uttalelser bak mål?

Alle stoffene virker forskjellig på de som prøver. Kan være jeg ikke tok så mye første gangen men fikk forde ereksjon, ikke fullt så kraftig og blodpumpene,no details, som før men gikk da opp.

Her snakker vi ikke om ett enkelt tilfelle, men om hva ett spesifikt stoff faktisk gjør med kroppen.

Kunnskap skaffer man seg gjennom erfaringer.

 

Fordi du utelukker erfaringer pga alder.

 

Var ikke noe fasitsvar jeg kom med, var en personlig erfaring.

 

Snekker`n:

Kjedelig å høre, stoff fra sprøyte holder jeg meg langt unna :no:

Lenke til kommentar
Fordi du utelukker erfaringer pga alder.
Det gjør jeg ikke. Jeg kun konstaterer at min forummotstander ikke vet hva han/hun snakker om.

La meg sitere deg:

Kan hende dette har kommet siden pepper er ett beroligende middel
Amf. er det minst "beroligende middel" jeg kan tenke meg.
Var ikke noe fasitsvar jeg kom med, var en personlig erfaring.
Jeg er ikke klar over hva du mener, fortell.

EDIT: Jeg mener ikke å være frekk, men jeg er av den oppfatning at det er viktig ,spesielt i denne sammenheng, å vite hva man snakker om. Beklager om du synes jeg er provoserende!

Endret av Dr.Ittsekk
Lenke til kommentar

Ja man får faktisk problemer med potensen om man tar Amfetamin... dog ikke selvopplevd siden jeg er jente. :D men jeg vet det etter at kamerater har fortalt. Har prøvd noe selv, og brukt... men er clean og fin nå. Vet i allefall at jeg vil for evig og alltid holde meg vekke fra dop. Har sett hva dopet gjør med et menneske. :D

Lenke til kommentar
Ja man får faktisk problemer med potensen om man tar Amfetamin... dog ikke selvopplevd siden jeg er jente.  men jeg vet det etter at kamerater har fortalt.
Flott at vi får "den andre sidens synspunkt".
Har prøvd noe selv, og brukt... men er clean og fin nå.
For min del er det fire mnd, siden sist jeg hadde noen som heltst befatning med narkotiskestoffer.
Lenke til kommentar

Alkohol: Ja.

Tobakk: Prøvd.

Sterkere stoffer: Nei.

 

Men i motsetning til de fleste andre her, så kunne jeg faktisk tenke meg å prøve å røyke hasj. (Understreker "prøve"). Er det tragisk? Mulig det, men synes det er håpløst å diskutere rusproblematikk, og slenge i bordet at "det skal være sånn", "alle sier at rusen er slik", "her er skadevirkningene". Selvfølgelig, det kan tildels brukes, men førstehåndserfaringer sier så veldig mye mer.

Endret av bhsand
Lenke til kommentar

Jeg får på pot og hasj i ny og ne med gode bekjente og trives helt greit med det. Det er kos og en grei avkobling fra alt stresset og maset i hverdagen, men stress er ingen avgjørende faktor for hvorfor jeg røyker. Følelsen jeg får etter en god blunt mens jeg hører på god musikk eller ser en god film sammen med gode venner, med god tilgjengelighet av diverse munch er for meg uerstattelig. Ser ikke noe galt i det eller føler meg skyldig på noen som helst måte.

 

Etter noen år med moderat men kontrollert bruk av marihuana vet jeg at jeg aldri kommer til å prøve noen sterkere stoffer rett og slett fordi jeg er mer enn fornøyd med livet mitt og den situasjonen jeg er i i dag. Studiene går bra, hjernen tikker og går, har aldri hatt større sosial omgangskrets enn jeg har i dag, alt i alt har jeg det topp :) Personlig ser jeg på alkohol som et farligere rusmiddel enn marihuana. Har aldri prøvd noen andre rusmidler enn diverse former av marihuana og alkohol. Alkoholrusen er den eneste rusen der jeg har følt at jeg har mistet helt kontrollen og gjort ting jeg angrer på den dag i dag...

 

*edit: Leif var på besøk...

Endret av MorbidHamster
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...