Gå til innhold

Har du noen gang prøvd dop?


zits

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er forskjellen på marihuana, cannabis, gress osv. Har ikke klart å sette helt ord på hva som er bladene og hva som er røttene osv.

 

Har ett par venner av meg som satt og røyka hasj rundt meg. Så jeg har røyka passivt bare.

 

Alkohol: I moderate mengder, og litt mer.

Nikotin: Snus, sigaretter, sigarer og rulletobakk.

Sukker/koffein: Ja, får aldri nok.

Lenke til kommentar
Hva er forskjellen på marihuana, cannabis, gress osv. Har ikke klart å sette helt ord på hva som er bladene og hva som er røttene osv.

 

Har ett par venner av meg som satt og røyka hasj rundt meg. Så jeg har røyka passivt bare.

 

Alkohol: I moderate mengder, og litt mer.

Nikotin: Snus, sigaretter, sigarer og rulletobakk.

Sukker/koffein: Ja, får aldri nok.

marihuana, cannabis, gress betyr det samme. Kjært barn har mange navn.

Lenke til kommentar
Har prøvd:

 

hasj, gress, cola, pepper, klemetrol, effedrin, koffein, nikotin.

Legg til amfetamin og et par pillesorter (rohypnol, valium mm.) og stryk klemetrol og pepper (såvidt jeg vet i alle fall, hva i huleste er det?) så er vi vel på samme stadie. Det er lenge siden nå og jeg angrer vel ikke noe av det, men det anbefales så absolutt ikke.

Endret av Carnifex
Lenke til kommentar
Hva er forskjellen på marihuana, cannabis, gress osv. Har ikke klart å sette helt ord på hva som er bladene og hva som er røttene osv.

 

Har ett par venner av meg som satt og røyka hasj rundt meg. Så jeg har røyka passivt bare.

 

Alkohol: I moderate mengder, og litt mer.

Nikotin: Snus, sigaretter, sigarer og rulletobakk.

Sukker/koffein: Ja, får aldri nok.

marihuana, cannabis, gress betyr det samme. Kjært barn har mange navn.

Marihuana er grønt, Hasj er brunt, Cannabis er planten marihuana og hasj kommer fra.

Lenke til kommentar
Alkohol: Nei

Nikotin: Nei

Hasj/marijuana: Nei

Sterkere stoffer: Nei

Sukker: Avhengig, dessverre.

What he said.

Det de sa :)

Jeg er sikkert avhengig av sukker, men ikke i så veldig stor grad, tror jeg. Klarer fint å holde meg unna snop i alle fall (men ikke chips, nøtter, o.l...)

Lenke til kommentar

Alkohol: Stort sett bare festdrekking og en annen øl for å slappe av etter en hard dag.

Hasj: Sjeldent. Er jeg i god feststemning, og vil komme enda litt høyere så hvorfor ikke. Kanskje en gang, annenhver måned. Tjekkisk absinthe går også.

Nikotin: Bortkasta penger

Koffein: For mye :\

Sterkere stoffer: Nix

Lenke til kommentar

Hender av og til en skjelden gang jeg røyker en joint...

 

Synes nå ikke det er det helt store jeg, er mange myter ved det. Desuten mistenker jeg placeboeffekt. Personlig synes jeg det er helt harmløst, og på kroppen virker det som alkohol sliter mer.

 

Senest i går kveld satt jeg foran pcen og røkte en, En kjenner jo følelsen av å være rusa.. kroppen er liksom så god, Hjernen er på plass, men hjernen komuniserer ikke like lett med kroppen. Så tankene som er klare blir fort bare tull. Ang det med humør så klarte jeg ikke fokusere på noe negativt, surra veldig mye. Og allt ble et ork. Da jeg la meg var det et ork bare å snu hodet til den andre siden av puta, men det var bare hvis jeg tenkte lenge på å snu hodet.

 

For all del er 2 gangen i år så er overhodet ikke innrøyka, og har ingen planer om å bli det. Men ser ikke ned på det, ser ned på de som missbruker det! Skal innrømme det er deilig når man er sliten og fyre opp en og bare slappe av. Men faen det er ikke noe kult å gjøre noe, være ute osv. Er usosialt til de grader. Og jeg synes alkoholrusen er mye mye bedre. Men jeg irriterer vettet av meg på alle skremsels mytene/propagandaen om cannabis. Hvis dette er narkotika er alkohol det og. For begge deler er milevis unna feks heroin(ikke prøvd for ordens skyld)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...