ZkedaR Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Koffein - Har prøvd, men drikker ikke kaffe lenger. Etanaol - Har prøvd, kjedelige greier som jeg bare blir syk av. Cannabis - Har prøvd, liker det mye bedre enn alkohol. Psilocybin - Har prøvd en gang, never again. Holder for meg. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Har prøvd: hasj, gress, cola, pepper, klemetrol, effedrin, koffein, nikotin. Lenke til kommentar
robB Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Alkohol: NeiNikotin: Nei Hasj/marijuana: Nei Sterkere stoffer: Nei Sukker: Avhengig, dessverre. What he said. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Hva er forskjellen på marihuana, cannabis, gress osv. Har ikke klart å sette helt ord på hva som er bladene og hva som er røttene osv. Har ett par venner av meg som satt og røyka hasj rundt meg. Så jeg har røyka passivt bare. Alkohol: I moderate mengder, og litt mer. Nikotin: Snus, sigaretter, sigarer og rulletobakk. Sukker/koffein: Ja, får aldri nok. Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Hva er forskjellen på marihuana, cannabis, gress osv. Har ikke klart å sette helt ord på hva som er bladene og hva som er røttene osv. Har ett par venner av meg som satt og røyka hasj rundt meg. Så jeg har røyka passivt bare. Alkohol: I moderate mengder, og litt mer. Nikotin: Snus, sigaretter, sigarer og rulletobakk. Sukker/koffein: Ja, får aldri nok. marihuana, cannabis, gress betyr det samme. Kjært barn har mange navn. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Nope, har ikke prøvd alkohol en gang... Her og. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) Har prøvd: hasj, gress, cola, pepper, klemetrol, effedrin, koffein, nikotin. Legg til amfetamin og et par pillesorter (rohypnol, valium mm.) og stryk klemetrol og pepper (såvidt jeg vet i alle fall, hva i huleste er det?) så er vi vel på samme stadie. Det er lenge siden nå og jeg angrer vel ikke noe av det, men det anbefales så absolutt ikke. Endret 7. april 2005 av Carnifex Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Hva er forskjellen på marihuana, cannabis, gress osv. Har ikke klart å sette helt ord på hva som er bladene og hva som er røttene osv. Har ett par venner av meg som satt og røyka hasj rundt meg. Så jeg har røyka passivt bare. Alkohol: I moderate mengder, og litt mer. Nikotin: Snus, sigaretter, sigarer og rulletobakk. Sukker/koffein: Ja, får aldri nok. marihuana, cannabis, gress betyr det samme. Kjært barn har mange navn. Marihuana er grønt, Hasj er brunt, Cannabis er planten marihuana og hasj kommer fra. Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 pepper (såvidt jeg vet i alle fall, hva i huleste er det?) Pepper er ett av mange kallenavn på amfetamin. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 pepper (såvidt jeg vet i alle fall, hva i huleste er det?) Pepper er ett av mange kallenavn på amfetamin. Ah.. takk for oppklaringen.. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 hmm... Alkohol: tja, har roet litt ned på festingen så blir vel 2-3 ganger i måneden, men er ikke i samme mengder som før koffein: i pilleform Effedrin: Har brukt det en del i sammenheng med trening Syre/ecstasy/amfetamin: nope tyngre stoffer: nope Lenke til kommentar
svamp Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Alkohol: NeiNikotin: Nei Hasj/marijuana: Nei Sterkere stoffer: Nei Sukker: Avhengig, dessverre. What he said. Det de sa Jeg er sikkert avhengig av sukker, men ikke i så veldig stor grad, tror jeg. Klarer fint å holde meg unna snop i alle fall (men ikke chips, nøtter, o.l...) Lenke til kommentar
Jan Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Syre/ecstasy/amfetamin: nopetyngre stoffer: nope Og de over er ikke tunge stoffer? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Alkohol: Stort sett bare festdrekking og en annen øl for å slappe av etter en hard dag. Hasj: Sjeldent. Er jeg i god feststemning, og vil komme enda litt høyere så hvorfor ikke. Kanskje en gang, annenhver måned. Tjekkisk absinthe går også. Nikotin: Bortkasta penger Koffein: For mye :\ Sterkere stoffer: Nix Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Syre/ecstasy/amfetamin: nopetyngre stoffer: nope Og de over er ikke tunge stoffer? riktig... Heroin er et "tungt" stoff, å sammenligne det med ecstasy/amfetamin blir feil. Lenke til kommentar
Kjeksen Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Drikker alkohol av og til. Sjeldent jeg drikker meg kake dritings..Har ikke prøvd narkotika.. Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Drikker noen ganger alkohol i helgene og tar kansje noen ganger en pils i uka. nikotin: ja, røyker og har prøvd snus hasj: ja 2 ganger og er avhenig av coca cola og sukker Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 (endret) Alkohol: NeiNikotin: Nei Hasj/marijuana: Nei Sterkere stoffer: Nei Sukker: Avhengig, dessverre. Second that! (med unntak av nikotinen, selvfølgelig ) Edit: Altså, jeg har jo prøvd alkohol også. Endret 8. april 2005 av @kd Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Hender av og til en skjelden gang jeg røyker en joint... Synes nå ikke det er det helt store jeg, er mange myter ved det. Desuten mistenker jeg placeboeffekt. Personlig synes jeg det er helt harmløst, og på kroppen virker det som alkohol sliter mer. Senest i går kveld satt jeg foran pcen og røkte en, En kjenner jo følelsen av å være rusa.. kroppen er liksom så god, Hjernen er på plass, men hjernen komuniserer ikke like lett med kroppen. Så tankene som er klare blir fort bare tull. Ang det med humør så klarte jeg ikke fokusere på noe negativt, surra veldig mye. Og allt ble et ork. Da jeg la meg var det et ork bare å snu hodet til den andre siden av puta, men det var bare hvis jeg tenkte lenge på å snu hodet. For all del er 2 gangen i år så er overhodet ikke innrøyka, og har ingen planer om å bli det. Men ser ikke ned på det, ser ned på de som missbruker det! Skal innrømme det er deilig når man er sliten og fyre opp en og bare slappe av. Men faen det er ikke noe kult å gjøre noe, være ute osv. Er usosialt til de grader. Og jeg synes alkoholrusen er mye mye bedre. Men jeg irriterer vettet av meg på alle skremsels mytene/propagandaen om cannabis. Hvis dette er narkotika er alkohol det og. For begge deler er milevis unna feks heroin(ikke prøvd for ordens skyld) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå