Gå til innhold

Har du noen gang prøvd dop?


zits

Anbefalte innlegg

Hei alle samer og ikke samer.

 

Jeg veit detta er litt off topic, men så er det vel der vi er inne og diskuterer også..

Jeg var på en fest i kveld der noen folk satt å snorta cola og amfetamin.

Det var flere med meg som bare drakk, men jeg har et spørsmål ang dette;

 

Hva skjer egentlig når noen drar sånn dritt i nesa si?

Ikke bare skader i nesa. (Det også selvsagt.)

Men hva er det som sker siden det "virker"?

Så vidt jeg veit så er nesa en vei for luft og komme seg enten ut eller inn fra/til lungene.

Hva er det da som skjer med detta pulveret som dras inn?

Finnes det noen forskning på detta temaet?

Ingen av de jeg kjenner som driver med detta veit det selv.. hehe.

 

Så litt mer on topic igjen;

Jeg har prøvd å røyke litt av den grønne planta og det brune bi-produktet som blir laget av den.

Det ga ikke meg mersmak etter noen ganger, siden jeg fikk litt blanda opplevelser av det. Et par ganger fikk jeg lættis og alt var gøy, men de andre gangene fikk jeg "noian" og da tar jeg det for at det ikke er noe jeg tåler eller skal gjøre igjen.

Alikevel er jeg av den oppfattninga av at thc-holdige produkter burdte bli tillatt på samme linje som alkohol.

Vi er alle forskjellige når det kommer til hva vi tåler og ikke.

 

Skal ikke uttype det mer enn at de som sitter å røyker (og ikke putter i seg andre ulovelige stoffer selvsagt) er de mest fredelige menneskene her på jorda.

Jeg er sikker på at hvis det hadde blitt lovelig og en gruppe på 1000 mennesker hadde blitt delt i to, der en gruppe drakk seg drita og dro på byen og den andre gruppa satt i sofa'n å røyka seg skakke, så hadde de som drakk vært de eneste som hadde hatt problemer med lovens lange arm..

 

Men håper noen kan gi meg et godt svar på spørsmælet mitt og ikke lage en diskusjon av MINE synspunkter på marijuana..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har prøvd hasj en gang eller tre for en stund siden.

Husker kun en episode hvor jeg fikk et trekk fra en bong.

 

Først føltes det ut som lungene skulle eksplodere, så ble jeg bare mer og mer slapp og det kriblet i hele kroppen. Var gøy i noen minutter hvor jeg lett begynte å le, men jeg fortsatte bare å bli slappere. Etter en stund var jeg så slapp at jeg ikke orket bevege en finger engang. Jeg hadde lyst til å bevege meg, men det virket så utrolig slitsomt.

 

Jeg fikk hjelp til å reise meg opp og når jeg gikk bortover føltes det ut som om jeg var full, bortsett fra at jeg var helt klar i hode (På dette tidspunktet var jeg passe kvalm også). Jeg kom meg til toalettet hvor jeg la meg ned og sovnet til neste dag.

 

Helt merkelig følelse :p

Endret av Cromsen
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...