Dragon Hunter Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Jeg har aldri røykt tobakk, eller prøvd noen narkotiske stoffer; kommer ikke til å gjøre det heller. Lenke til kommentar
pekle Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Heh, prøvde å røyke litt gras ein gong, men hadde bronkitt, så det funka heller dårleg Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Nei, det holder jeg meg unna! Alkohol og, for den saks skyld! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Har røyket de fleste variantene av Cannabis planten i 15-19års alderen. Nå drikker eg sjeldent alkohol men har avtalt med meg selv at eg ikke skal bli full igjen ever. Akoholen er er det galeste av rus eg har vært borti. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Alkohol: Nei Nikotin: Nei Hasj/marijuana: Nei Sterkere stoffer: Nei Sukker: Avhengig, dessverre. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Hvis valmuefrø teller: ja. Å spise matvarer som inneholder valmuefrø _kan_ faktisk gjøre at man tester positivt på opiater. Valmuefrø kommer jo trossalt fra samme plante som man lager opmium, altså morfin, heroin osv. Hvis ikke: nei Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Har aldri prøvd, skal aldri prøve. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Niks.... Alkohol: Prøvd, men drikker ikke regelmessig. Nikotin: Nei Hasj/marijuana: Nei Sterkere stoffer: Nei Sukker: Avhengig, dessverre. Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Har prøvd flere ting. Noen likte jeg, andre likte jeg ikke. Det eneste jeg vet jeg aldri vil prøve er opiumsbaserte stoffer og piller. PS.: Anbefaler ingen å prøve noen rusmidler. Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Alkohol: Ja. Et par ganger i uken. Nikotin: Ja, opptil flere ganger til dagen. Hasj/marijuana: Ja. Men det begynner å bli en god stund siden nå. Sterkere stoffer: Ja. Ble lurt til å prøve fleinsopp en gang. Men ville ikke gjort noe slik frivillig Sukker: Tja. Har vel blitt litt gira av dette. Koffein: Boojaaa! Lenke til kommentar
Homme Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Narkotika: NEI Nikotin: Ja (litt for mye kanskje ) Alkohol:Drikker på fest, men drikker meg ALDRI full Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Kun alkohol i moderate mengder. Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Får vel legge på at jeg drikker, selvom det er en sjelden gang. Vi snakker altså her om begrensede inntak Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) Har prøvd røyk ja (3 år siden) har prøvd dop nei har prøvd snus nei og alle andre ting nei nei nei. Endret 7. april 2005 av LenniZ Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Jupp, men det er maaaaaaaaa......aaaaaaaa......aaaaaange år siden. Var vel stein ett år i strekk Hadde vel såvidt passert 20 og levde av å være musiker. Var vel bare sånn miljøet var. Personlig syntes jeg det var helt topp i begynnelsen, men du blir så drittlei etterhvert. Det er 10 år siden nå, og jeg har ikke røyka siden Lenke til kommentar
embark Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Tar meg en røyk og ei øl sånn av og til, men ikke noe mer. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Prøvde å snuse 3-4 ganger for ca tre år siden. Prøvd et drag med av en helt vanlig røk (bare tobakk i den) for et par år siden. Aldri drukket eller prøvd et annet narkotisk stoff. Er tross alt bare 14. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå