Fredrik Larsen Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Skrå er GODT Hva smaker det og hvordan brukes det? Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Tror det er sånne små avlange kuler du har baki kjeften. Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Skrå er vel ikke dop!? Er ikke det sånn cowboy tobakk da!? Har prøvd d! Det er sånn bløt tobakk du skal tygge på. Og siden de selger det i butikker er det vel ikke dop! Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Når jeg var 12 prøvde jeg å bli høy på banan, hadde oppskrift og greier, var ikke mer effektiv enn en ikea bruksanvising. (ingenting skjedde, smakte bare rart) Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 (endret) Koffein (snakker ikke om kaffe), Eter, Poppers (hjertemed.), Absinth, Marihuana, Hasj (også opiumspensla), Salvia divinorum, Fleinsopp, LSD, Ecstacy, Amfetamin, Kokain, Morfin og piller som da bl.a. Rohypnol og Somadril. Endret 15. mai 2005 av Nisje Olm Lenke til kommentar
mandela Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 fortsatt ingen her som har prøvd DMT? Lenke til kommentar
Farnell Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Alkohol ved sosiale anledninger som noen sa. Har ikke prøvd dop nei. Kjenner en del som ikke er helt gode. Ser hvordan de har det og det bør være nok. De tidene jeg omgis med det er fordi jeg prøver å "dra" folk vekk fra det miljøet. (er ikke sånn huper-engasjert miljøfrik hviss det er noen som lurer) Lenke til kommentar
Flens Vrangnæs Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 fortsatt ingen her som har prøvd DMT? Jo, som sagt er DMT helt sært. dmt.txt Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Nei og kommer aldri til å prøve heller Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Prøvde hasj en gang. Det skjedde ikke en dritt bortsett fra at jeg ble litt slapp. Men når jeg lå å sov på kvelden så våkna jeg 03:30 og var kvalm, svetta og jeg så bare tåke og følte meg helt rar. Akkuratt som om jeg hadde feber. Er det normalt egentlig? Fikk ikke sove etter jeg våkna heller, og dagen etter hadde jeg jævli store pupiller Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 røyka pepper du eller ? Heh, nei Tror nok ikke det.. var ikke bare jeg som røyka av samme shitten. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Koffein (snakker ikke om kaffe), Eter, Poppers (hjertemed.), Absinth, Marihuana, Hasj (også opiumspensla), Salvia divinorum, Fleinsopp, LSD, Ecstacy, Amfetamin, Kokain, Morfin og piller som da bl.a. Rohypnol og Somadril. ...men ikke Etanol? Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Skrå er vel ikke dop!? Er ikke det sånn cowboy tobakk da!? Har prøvd d! Det er sånn bløt tobakk du skal tygge på. Og siden de selger det i butikker er det vel ikke dop! Oliver Twist Tropical . Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Skrå er vel ikke dop!? Er ikke det sånn cowboy tobakk da!? Har prøvd d! Det er sånn bløt tobakk du skal tygge på. Og siden de selger det i butikker er det vel ikke dop! Oliver Twist Tropical . Har faktisk en boks med det i skuffen her :!: Har lagt der en halvt år elns så jeg tror nok det er temmelig tørt Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 ...men ikke Etanol? Jo, men tenkte det liksom sa seg selv :!: Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Det er vel ikke mye nikotin i skrå? Får man noe særlig rus av det, sammenlignet med f.eks snus? Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Røk: ja. Alkohol: sjeldent. Snus: Bare hjemme, vil ikke ha svær prell ute. Dop: Vel, romskev av hasj. Papir: Ja, dro med meg haugvis av papir i undergangen og lekte barsk. Lenke til kommentar
chil Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 ...men ikke Etanol? Jo, men tenkte det liksom sa seg selv :!: Eeter? åssen funker det? er ikke det skikkelig fuckupbrain dop? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå