Gå til innhold

Har du noen gang prøvd dop?


zits

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf
Alkohol går derimot greit...det er ikke direkte dop :)

Alkohol er ikke et rusmiddel?

Joda, men ikke et dopingmiddel.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg blir ikke avhengig av alkohol fordi jeg ikke drar på fjortishelgefyll hver helg...noen ganger fyll med kompiser, og øl på sommern og i påsken...en liten øl fra eller er ikke dop, du er ikke avhengig en gang som av røyk...og det er vel ikke helt en rus før du er litt brisen/full...eller du blir ikke full av halv liter øl på en halvtime/time

Lenke til kommentar

Dop er jo egentlig en definisjonssak. Ihvertfall når det er snakk om hasj og alkohol.

De fleste ser ikke på alkohol som dop, men hasj ser de på som dop. :huh:

 

Og vi som røyker hasj regelmessig (i helgene) ser ikke på hasj som dop idet hele tatt.

Vi ser ikke på det som narko heller. Jeg ser heller på Alkohol som narko og dop fordi det doper deg mer enn hasj og gjør større skade på hodet ditt.

 

Og jeg er ikke lenger helt for legalisering. Jeg tror ikke det ville ha løst alle problemer.

Sant skal sies at det ville nok ha blitt en del bedre enn det det er nå, men jeg tror en avkriminalisering er den rette veien å ta. Ihvertfall med det første.

For å få stabilisert synet på det liksom. Det er jo ikke "dopet" hasj som er farlig, det er jo synet folk har på det som gjør større skade. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Jeg røyka hasj regelmessig i syv måneder og har kutta ned nå til to-tre gram i måneden, har prestert å være stein (eller høy) 7 dager i uka. Har prøvd Knips, Amfetamin, Konserta, Hyppere og Kokain

 

Drikker ikke

 

Edit:

La til at jeg ikke har sluttet med hasj :thumbup: La til noen rusmidler jeg glemte.

Endret av Akiro Curosawa
Lenke til kommentar

Selv har jeg ikke drukket alkohol (seff. smakt) eller røykt. Har ikke engang prøvd tobakk på grunn av at jeg ikke tåler det, blir kvalm av passiv røyking. Snuser ikke fordi jeg ikke ser meningen med og bruke mye penger på et stoff du ikke engang blir ruset på. Ville heller prøvd marjuhana (hasj uten tobakk) enn tobakk, av den grunnen at man får rus (etter hva jeg har hørt) av marjuhana.

 

Alkohol er jeg 70% sikker på at jeg kommer til og begynne med fra og med 16.mai, men vil ikke bli av den typen som "er kul" fordi han drikker. uansett skal jeg prøve det før jeg bestemmer meg om jeg er Alkohol eller ikke.

 

Tobakk og tyngre stoffer er jeg imot. uten at jeg har prøvd det, er imot "tyngre stoffer" fordi det somoftest ender opp dårligt.

Lenke til kommentar
Selv har jeg ikke drukket alkohol (seff. smakt) eller røykt. Har ikke engang prøvd tobakk på grunn av at jeg ikke tåler det, blir kvalm av passiv røyking. Snuser ikke fordi jeg ikke ser meningen med og bruke mye penger på et stoff du ikke engang blir ruset på. Ville heller prøvd marjuhana (hasj uten tobakk) enn tobakk, av den grunnen at man får rus (etter hva jeg har hørt) av marjuhana.

 

Alkohol er jeg 70% sikker på at jeg kommer til og begynne med fra og med 16.mai, men vil ikke bli av den typen som "er kul" fordi han drikker. uansett skal jeg prøve det før jeg bestemmer meg om jeg er Alkohol eller ikke.

 

Tobakk og tyngre stoffer er jeg imot. uten at jeg har prøvd det, er imot "tyngre stoffer" fordi det somoftest ender opp dårligt.

du er bare 14-15.. hold deg unna

Lenke til kommentar
Selv har jeg ikke drukket alkohol (seff. smakt) eller røykt. Har ikke engang prøvd tobakk på grunn av at jeg ikke tåler det, blir kvalm av passiv røyking. Snuser ikke fordi jeg ikke ser meningen med og bruke mye penger på et stoff du ikke engang blir ruset på. Ville heller prøvd marjuhana (hasj uten tobakk) enn tobakk, av den grunnen at man får rus (etter hva jeg har hørt) av marjuhana.

 

Alkohol er jeg 70% sikker på at jeg kommer til og begynne med fra og med 16.mai, men vil ikke bli av den typen som "er kul" fordi han drikker. uansett skal jeg prøve det før jeg bestemmer meg om jeg er Alkohol eller ikke.

 

Tobakk og tyngre stoffer er jeg imot. uten at jeg har prøvd det, er imot "tyngre stoffer" fordi det somoftest ender opp dårligt.

du er bare 14-15.. hold deg unna

Hans liv, hans feil...

Hilsen tiligere fjortis...

Lenke til kommentar

Er du under 18 år, så hold dere unna alt som har med rusmidler. Alkohol er vel ikke til å unngå, men tenk heller over at dere har god tid på dere i livet til å prøve ting og tang.

 

Selv kommer jeg til å røyke masse når jeg blir gammel. Da er det tid for å røyke og spille super-next-gen tv-spill! :!:

Lenke til kommentar

Har prøvd efidrin (aka speed, spaltet amfetamin) noen få ganger, men bare i små doser for å holde meg våken på natta.

 

Prøvde concerta (eller hvordan det skrives) en gang, og visste ikke de jeg tok av depotpiller. Klarte ikke sitte stille eller sove før etter å ha vært våken i over 48 timer :(

 

Har bestemt meg for å aldri bruke dop mer.

 

Edit: Røyk og snus blir vel ikke sett på som dopingmidler?

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...