Gå til innhold

Har du noen gang prøvd dop?


zits

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis bønder begynner å dyrke cannabis så har Norge enda mer å tjene penger på og vi kan bli mindre avhengig av olja vår som snart går tom.

Kjipt å bli stempla som en narkostat kanskje..

ja, og masse kriminalitet får fotfeste her. Eksporten og importen som portal mot nordre deler av amerika og resten av velstående skandinavia hadde sørget for MYE dyrere import av andre varer, grensene hadde blidd overvåket streng av svenskene, russerne og finskene, ettersom Norge ikke har nokk ressurser til å vokte grensene for smuglere.

 

Norge hadde blidd et enda dyrere land å leve i. Å importere Mercedeser og BMW'er fra Tyskland hadde kostet det trippelte!

Og det bare for at stakkars bonde Lars skal slutte med sørlandschips og gå over til hamp ment for 50 cent fjortisser og new age mennesker?

 

Og som man ser tendenser til i Nederland, så øker andre former for smugling sterkt også. Trafficking og smuggling av hardere stoffer

Lenke til kommentar
Nei det gjør det ganske sikkert ikke. Hvis bønder begynner å dyrke cannabis så har Norge enda mer å tjene penger på og vi kan bli mindre avhengig av olja vår som snart går tom.

 

Hoho, da forsvinner i hvertfall subsidiene til landbruket. :D

Lenke til kommentar

jeg kjenner meg selv såpass godt at jeg vet at jeg hadde blitt fulstendig avhengig om jeg hadde røyka "ei bønne". det samme gjelder andre ting.

 

tobakk røyker jeg desverre. jeg drikker også noen ganger.

sukker (hvorfor i huleste begynnte folk å nevne det i denne tråden egentlig?) er det skjeldent jeg spiser/drikker.

 

hva betyr "inadvent" forresten? og hva har det med hasj å gjøre?

Endret av N*
Lenke til kommentar

Har (i perioder i livet mitt som ikke gikk så bra) prøvd å ruse meg på følgende:

 

Rohypnol/Flunipam (samme greine, forskjellig produsent)

Valium/vival/stesolid (også samme innhold i de tre der)

Ritalin

Rivotril

Xanor

Tramadol

Nozinan

Ketorax

Voltaren

Confortid

Efexor (Dette er et psykoaktivt stoff som er FARLIG. Ligg unna)

Sobril

Somadril

Amfetamin

Kokain

Ecstasy ("knips")

Hasj

Muskattnøtt (hehe. Smaker PUKE!)

 

Jeg bruker ikke noe av dette lenger og vil heller ikke anbefale andre å bruke det. Jeg vil legge til at enkelte av de tablettene jeg har prøvd er skrevet ut av lege på lovlig måte. Bruker nå kun alkohol, og selv det er sjelden.

 

EDIT: Damn! Når jeg tenker etter så var det faktisk endel jeg har prøvd jo...

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Har (i perioder i livet mitt som ikke gikk så bra) prøvd å ruse meg på følgende:

 

Rohypnol/Flunipam (samme greine, forskjellig produsent)

Valium/vival/stesolid (også samme innhold i de tre der)

Ritalin

Rivotril

Xanor

Tramadol

Nozinan

Ketorax

Voltaren

Confortid

Efexor (Dette er et psykoaktivt stoff som er FARLIG. Ligg unna)

Sobril

Somadril

Amfetamin

Kokain

Ecstasy ("knips")

Hasj

Muskattnøtt (hehe. Smaker PUKE!)

 

Jeg bruker ikke noe av dette lenger og vil heller ikke anbefale andre å bruke det. Jeg vil legge til at enkelte av de tablettene jeg har prøvd er skrevet ut av lege på lovlig måte. Bruker nå kun alkohol, og selv det er sjelden.

 

EDIT: Damn! Når jeg tenker etter så var det faktisk endel jeg har prøvd jo...

Mye man kan ruse seg på av medisiner. En i klassen min har ADHD og spiser 2 ritalin piller hver dag, hehe.. de er det vel amfetamin i.. mange narkomane som ser han tar de og spør om de kan få kjøpe noen av han :p

Lenke til kommentar

Åsså leste jeg igjennom de andre innlegga og kom på et par-tre ting jeg hadde glemt:

 

Flunitriazepam (men det er så likt Flunipam/rohypnol at det går nesten for det samme)

Apodorm

Fleinsopp (Lurte lillesøstra mi til å gå i skauen og plukke de for meg. 50 øre stykket :D )

Vallergan (funka dårlig. Manbare sovner. Sikkert derfor jeg fikk det som sovemedisin kanskje?)

 

Men en ting som skuffer meg er at det er folk som har skrevet i tråden at de ikke har prøvd, enda jeg vet de har prøvd. Skal ikke utbasunere noen navn, men jeg synes at OM noen skal skrive i denne tråden så bør de være ærlige. Ellers så kan de heller la være å si noe i det hele tatt...

 

Ang. legalisering av canabis og "rekrutterings-debatten" så kan man jo bare se til nederland. Når de legaliserte canabis så gikk overdose-statistikken på heroin og andre tunge stoffer ned.

Personlig så mener jeg legalisering hadde vært en fordel fordi vi da kunne fått det inn i mer kontrollerte rammer. En anne fordel er papirindustrien: Canabis har bedre og lenger fibre til bruk i papirindustri enn treverk. planten vokser også mye raskere. for å få X tonn papir ut av et Y stort område kan man bruke 7 år med canabis-planten eller 20 år med tradisjonelle tresorter. Desverre så har canabis en tendens til å utarme jorda fortere enn vanlige norske tresorter. Dette har de løst andre steder ved hjelp av vekseldyrking av canabis og andre nytteplanter. Kan man dyrke canabis et sted så er det også mye annet som kan plantes der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...