Gå til innhold

Har du noen gang prøvd dop?


zits

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det meg du prater til? Jeg spøker bare. Jeg er ikke akkurat den som skal snakke! ;)

Jeg er også foråvrig TOTALT imot tunge stoffer bare så det er sagt. jeg er bare for legalisering fordi jeg mener det ikke skal stå på narkolisten. Hasj er et eget rusmiddel i egen klasse og som er hverken tungt eller lett.

Endret av raziel014
Lenke til kommentar
..

Hm.. så dere mener at hasj fører til et bedre samfunn? Som et forholdsvis normalt menneske tror jeg det finns en grunn at hasj ikke er legalt.

Dessuten er alkohol ment for å nytes og ikke til fylla som her i Norge. Blir man ikke "high" med en gang etter noen trekk med hasj? Tar litt lengre til med alkohol.

Endret av Fur
Lenke til kommentar
..

Hm.. så dere mener at hasj fører til et bedre samfunn? Som et forholdsvis normalt menneske tror jeg det finns en grunn at hasj ikke er legalt.

Dessuten er alkohol ment for å nytes og ikke til fylla som her i Norge. Blir man ikke "high" med en gang etter noen trekk med hasj? Tar litt lengre til med alkohol.

Hasj skal nytes den også vel og ikke misbrukes :)

 

Nei, nei ... det er ikke bra å leve ... usunt.

Lenke til kommentar

Jeg tror utrolig mange her hadde blitt overraska hvis de hadde vist hvor mange rundt seg som røyker.

 

Feks når jeg gikk på gk i fjor så ble jeg temmelig god venn med den beste i klassen og det viste seg at han røykte hasj hver helg og hadde gjort det i nesten 2 år og han oppførte seg helt normalt.

 

Jeg har selv ikke prøvd det fordi det ikke er akseptert i "gjengen" jeg går sammen med, men hvis det hadde vært det så hadde det nok ikke vært tvil.

Lenke til kommentar
Ok. Var ikke meningen at dere skulle skrive noen oppskrift, var bare litt nysgjerrig ;) Men ja, skal sjekke ut de sidene dere skrev :)

 

Men Kverna, du skrev at stoffet ligger i kroppen ca. 20 dager. Er man da like påvirket i alle disse dagene? Et siste spørsmål fra meg :p

Nei du er ikke påvirket så lenge..han snakker vel om rester som ligger i kroppen. påvirket er du bare noen timer 5-10

Lenke til kommentar

Hansa er min venn er vel alt jeg har å si...

Fikk valium på sykehuset før en operasjon en gang, skjønner ikke hvorfor, men de tvang meg nesten til å ta det, det er vel det tyngste jeg har prøvd :p

 

Jeg synes drikkekulturen i norge er på topp, mye morsomt å se på byen, i natt "fant" en kamerat av meg en sykkel, og syklet rett inn i en lyktestolpe, lo så jeg grein :D

 

En annen kamerat er bare best i fylla, er han ute så holder jeg meg i nærheten for da har jeg underholdning hele kvelden... Men det er jo kipt med folk som blir aggressive av å drikke, i så måte er vel dop litt bedre av det jeg har skjønt...

 

Har tatt et standpungt mot alt annet enn alkohol da jeg har sett hva det kan gjøre med ene onkelen min...

Endret av un0kai
Lenke til kommentar

Selv drikker jeg ganske ofte egentlig, har prøvd hasj et par ganger..

 

Men jeg kommer aldri til å gjøre noe med sterkere rusmidler, en veldig god venn av meg er sprøytemisbruker og på sist lørdag døde en person i området her (jeg kjente han ikke men mange av mine venner gjorde det..) av ligthergass

Lenke til kommentar
Ok. Var ikke meningen at dere skulle skrive noen oppskrift, var bare litt nysgjerrig ;) Men ja, skal sjekke ut de sidene dere skrev :)

 

Men Kverna, du skrev at stoffet ligger i kroppen ca. 20 dager. Er man da like påvirket i alle disse dagene? Et siste spørsmål fra meg :p

Nei du er ikke påvirket så lenge..han snakker vel om rester som ligger i kroppen. påvirket er du bare noen timer 5-10

Jeg mener det er nærmere 1-2 timer.

 

Til dere som snakker for legalisering av marihuana i Norge. Husk at når du kjøper det, kommer det ofte fra lumske organisasjoner som terroristorganisasjoner, organisert kriminalitet osv..

Enda en grunn til at Norge ikke lovliggjør det.

 

Angående fylle Norge, så synes jeg det er bare hyggelig å se glade 18 åringer i siget :D

Men folk som blir voldelig i fylla er det ingen som liker.

Lenke til kommentar
Ok. Var ikke meningen at dere skulle skrive noen oppskrift, var bare litt nysgjerrig ;) Men ja, skal sjekke ut de sidene dere skrev :)

 

Men Kverna, du skrev at stoffet ligger i kroppen ca. 20 dager. Er man da like påvirket i alle disse dagene? Et siste spørsmål fra meg :p

Nei du er ikke påvirket så lenge..han snakker vel om rester som ligger i kroppen. påvirket er du bare noen timer 5-10

Jeg mener det er nærmere 1-2 timer.

 

Til dere som snakker for legalisering av marihuana i Norge. Husk at når du kjøper det, kommer det ofte fra lumske organisasjoner som terroristorganisasjoner, organisert kriminalitet osv..

Enda en grunn til at Norge ikke lovliggjør det.

 

Angående fylle Norge, så synes jeg det er bare hyggelig å se glade 18 åringer i siget :D

Men folk som blir voldelig i fylla er det ingen som liker.

Ja de kommer jo fra lumske organisasjoner fordi de vet det er mye penger å tjene på det. Tror du det koster 100 kr grammet i Nederland? Nei det gjør det ganske sikkert ikke. Hvis bønder begynner å dyrke cannabis så har Norge enda mer å tjene penger på og vi kan bli mindre avhengig av olja vår som snart går tom.

 

Egentlig så er det bra at det er ulovlig, men det er dumt også siden stoffet er såpass harmløst. Straffen er altfor streng!! Leste dere ikke om dama i VG som kjøpte cannabis frø, dyrket dem og røykte dette fordi hun hadde en sykdom i skjellettet som ikke kunne lindres med noen medisin, KUN med hasj? Hun var 45 år gammel og noen idioter hadde tystet på henne slik at hun ble arrestert og må sone en fengselsstraff på 6 mnd. Hun hadde ikke solgt dette videre og brukte det kun til seg selv.

 

Jeg syns det er helt sykt. Men hvis det hadde blitt lovlig så hadde alle røyka, hvertfall de fleste av ungdommene.

 

Legaliser cannabis for medisinsk bruk ihvertfal!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...