Gå til innhold

Har du noen gang prøvd dop?


zits

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis marijuana blir tillatt i norge vil det ikke gå mange ukene før diverse butikker får dette som fast sortement. Feks er jeg bombesikker på at Hemphouse vil ha dette inne veldig raskt etter det har blitt legalisert, så langere blir unødvendig på dette stoffet.

Du forstår ikke, det blir avgiftsbelagt til det uendelige, slik att det blir billigere å gå til den nærmeste langeren. Forøvrig er det x antall mennesker som blir avhengige av rusen hasjen eller marijuanan gir.

 

- D.J.

Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke at hasj er ulovlig. Sett på hasj i forhold til alkohol, så er det langt flere positive ting med hasj enn alkohol! Blant annet så blir man/noen ikke voldelige av hasj (men av alkohol). Rusen er mye bedre. Hva er egentlig kult med å sjangle bortover en gate og spy mens du prøver å finne vegen hjem. Eneste som er negativt med hasj er vel at man ikke blir helt go i huet etterhvert. Men da skal man jo kanskje misbruke det. Misbruker man alkohol så risikerer man jo å dø.

 

Det er loven som har gjort hasj til et narkotikum. Hadde ikke den loven vært der så ville ikke normale folk fått kontakt med langere som har sterkere saker å by på. Tenk hvis alkohol skulle blitt ulovlig.. da hadde mange vanlige mennesker sklidd ut pga at de må gå til langere for å ha en artig helg på fest.

 

Sånne ting burde ikke være ulovlige i det hele tatt! Jeg syns man selv burde få bestemme hva man skal gjøre med kroppen og livet sitt! Landet vårt er jo som noen foreldre som passer på oss. Er jo bra det, men ikke alltid. Dessuten så øker befolkningen på jorda og vi har ikke bruk for så mange folk. Fattigdom, arbeidsløshet, sykdom osv.

 

Ingen i hele verden kan da være uenig i dette og burde være enig i at ihvertfall cannabis burde legaliseres?

Hasj kødder med hjernen til misbrukeren, og personligheten kan endres permanent. Hasj røykes stort sett av idioter (ikke alltid, men nesten alltid), det finnes oppegående folk som drikker.

 

Personlig synest jeg det er kult å sjangle bortover når man har drukket litt mye.

Lenke til kommentar
Hasj kødder med hjernen til misbrukeren, og personligheten kan endres permanent. Hasj røykes stort sett av idioter (ikke alltid, men nesten alltid), det finnes oppegående folk som drikker.

 

Personlig synest jeg det er kult å sjangle bortover når man har drukket litt mye.

Alkohol kødder også med hjernen til "missbrukeren", etter utsagnet ditt kan jeg vel dra opp igjen forrige innlegget mitt.

Det finnes også oppegående folk som røyker, hvis du ikke synes bob marley var en idiot da.. Men han er bare en av de.

At du personlig synes å rave gatelangs sjanglende viser vel bare på hvilket stadie du er på mht drikking. Fjortiss dotter synes det er gøy å "vise" alle hvor fulle de er og/eller sjangle bortover. Men ikke fortvil, du vokser fra det :thumbup:

Lenke til kommentar
Personlig synest jeg det er kult å sjangle bortover når man har drukket litt mye.
Hva tror du har skjedd med hjernen din når du sjangler bortover? -Alkoholen har, som du sier, kødda med hjernen din, og personligheten din kan ha endret seg permanent.
Hasj røykes stort sett av idioter (ikke alltid, men nesten alltid).
Dette er et meget merkelig utsagn. Nok sagt.
det finnes oppegående folk som drikker.
På lik linje med at det finnes oppegående folk som røyker hasj.

Dette er ikke ment som et innlegg som promoterer bruk av canabis, men som en tilbakevisning av dumme påstander.

Endret av Dr.Ittsekk
Lenke til kommentar

Begynner å bli lei av å gjenta her, men er jo diskusjon. Dere som ikke har prøvd kan ikke si hvordan det er. Hvis du drikker deg fritings en kveld kontra røyker deg en joint er det ikke tvil om hva som er best for kroppen. hasj er ikke farlig om det brukes på lik linje som alkohol! Alkohol er mye mer skadelig ved lik bruk.

 

Vi må snakke om lik bruk her. Ikke sammebnligne drikke i helger, med å røyke hver dag. det blir helt feil det skjønner alle

Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke at hasj er ulovlig. Sett på hasj i forhold til alkohol, så er det langt flere positive ting med hasj enn alkohol! Blant annet så blir man/noen ikke voldelige av hasj (men av alkohol). Rusen er mye bedre. Hva er egentlig kult med å sjangle bortover en gate og spy mens du prøver å finne vegen hjem. Eneste som er negativt med hasj er vel at man ikke blir helt go i huet etterhvert. Men da skal man jo kanskje misbruke det. Misbruker man alkohol så risikerer man jo å dø.

 

Det er loven som har gjort hasj til et narkotikum. Hadde ikke den loven vært der så ville ikke normale folk fått kontakt med langere som har sterkere saker å by på. Tenk hvis alkohol skulle blitt ulovlig.. da hadde mange vanlige mennesker sklidd ut pga at de må gå til langere for å ha en artig helg på fest.

 

Sånne ting burde ikke være ulovlige i det hele tatt! Jeg syns man selv burde få bestemme hva man skal gjøre med kroppen og livet sitt! Landet vårt er jo som noen foreldre som passer på oss. Er jo bra det, men ikke alltid. Dessuten så øker befolkningen på jorda og vi har ikke bruk for så mange folk. Fattigdom, arbeidsløshet, sykdom osv.

 

Ingen i hele verden kan da være uenig i dette og burde være enig i at ihvertfall cannabis burde legaliseres?

Hasj kødder med hjernen til misbrukeren, og personligheten kan endres permanent. Hasj røykes stort sett av idioter (ikke alltid, men nesten alltid), det finnes oppegående folk som drikker.

 

Personlig synest jeg det er kult å sjangle bortover når man har drukket litt mye.

Først: Alkohol kødder uendelig mye mer med hjernen enn hasj. Hvorfor tror du ellers du blir idiot av å drikke og, som du selv sier, sjangler bortover når du har drukket de full?

 

For det andre er at det er nok flere, iallfall slik jeg har inntrykk av i min omgangskrets, oppgående personer som røyker blås enn det er idioter.

 

Det tredje jeg har å kommentere er det siste utsagnet ditt. Dette avslører nok litt av alderen din. I alkoholrus(eller la oss si sjanglefylla) er man jo utav kontroll? Liker du ikke å ha full kontroll på dine handlinger?

Ja, jeg drikker meg drita jeg og. Veldig ofte. Men jeg synes ikke det er "kult". For meg er det en sosial ting. Ingen ting er som å gå på byen med gode venner.

 

 

Hasj kødder med hjernen til misbrukeren, og personligheten kan endres permanent

Kilde?

 

Avsluttende ord:

Jeg røyker ikke hasj selv. Jeg er har prøvd en del ganger, men det er flere år siden nå.

Jeg er heller ikke for legalisering i dagens samfunn. Jeg tror ikke vi trenger et rusmiddel til i Norge. Men hadde valget stått mellom cannabis og alkohol, hadde valget vært klart.

Lenke til kommentar
Jeg er heller ikke for legalisering i dagens samfunn. Jeg tror ikke vi trenger et rusmiddel til i Norge. Men hadde valget stått mellom cannabis og alkohol, hadde valget vært klart.

Meget bra sagt!

 

Bare lurer på et par ting angående hasj/marihuana (cannabis): Når man skal røyke hasj, må man blande det med tobakk for at man skal kunne røyke det. Stemmer dette? Og hvis man f.eks prøver å røyke hasj en gang; hvor lang tid tar det (timer, dager) før man blir avruset? Altså at rusen avtar og man ikke lenger er påvirket.

Hvor mange gram hasj pleier man å bruke i røyken/jointen? Hva er det vanligste?

 

Er bare litt nysgjerrig da jeg ikke kan så altfor mye om dette temaet:)

Lenke til kommentar
Jeg er heller ikke for legalisering i dagens samfunn. Jeg tror ikke vi trenger et rusmiddel til i Norge. Men hadde valget stått mellom cannabis og alkohol, hadde valget vært klart.

Meget bra sagt!

 

Bare lurer på et par ting angående hasj/marihuana (cannabis): Når man skal røyke hasj, må man blande det med tobakk for at man skal kunne røyke det. Stemmer dette? Og hvis man f.eks prøver å røyke hasj en gang; hvor lang tid tar det (timer, dager) før man blir avruset? Altså at rusen avtar og man ikke lenger er påvirket.

Hvor mange gram hasj pleier man å bruke i røyken/jointen? Hva er det vanligste?

 

Er bare litt nysgjerrig da jeg ikke kan så altfor mye om dette temaet:)

Vil ikke svare på dette da det blir en slags bruksanvisning. Noe jeg synes er feil. Mener ikke at du ikke skal få vite det, men å legge ut en oppskrift på hvordan man ruser seg på hasj på forumet blir litt feil... Er du veldig interesert kan du alltids få en pm.. Men jeg oppfordrer alle til å holde seg unna hasj!

Lenke til kommentar
Jeg er heller ikke for legalisering i dagens samfunn. Jeg tror ikke vi trenger et rusmiddel til i Norge. Men hadde valget stått mellom cannabis og alkohol, hadde valget vært klart.

Meget bra sagt!

 

Bare lurer på et par ting angående hasj/marihuana (cannabis): Når man skal røyke hasj, må man blande det med tobakk for at man skal kunne røyke det. Stemmer dette? Og hvis man f.eks prøver å røyke hasj en gang; hvor lang tid tar det (timer, dager) før man blir avruset? Altså at rusen avtar og man ikke lenger er påvirket.

Hvor mange gram hasj pleier man å bruke i røyken/jointen? Hva er det vanligste?

 

Er bare litt nysgjerrig da jeg ikke kan så altfor mye om dette temaet:)

Vil ikke svare på dette da det blir en slags bruksanvisning. Noe jeg synes er feil. Mener ikke at du ikke skal få vite det, men å legge ut en oppskrift på hvordan man ruser seg på hasj på forumet blir litt feil... Er du veldig interesert kan du alltids få en pm.. Men jeg oppfordrer alle til å holde seg unna hasj!

veldig godt sagt. Jeg er helt enig, blir feil og legge ut en "Bruksanvisning" på hasj her på forumet.

Endret av zits
Lenke til kommentar
Er masse info å finne på http://www.freakforum.nu/

 

Det som er så rart med det forumet der er at når man leser der så virker det som om ALLE er narkomaner eller at det liksom er helt normalt og vanlig å dope seg.

kanskje det er slik, og du nå har oppdaget at du lever i matrix? Spørsmålet blir da om du skal spise piller eller ikke.... :p

 

Sjekk også www.erowid.org.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...