zits Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) Jeg starter denne for å sjekke hvor mange som har prøvd dop. ikke vær skjenert, bare kom ut med, da har du fått lettet hjertet. *Bare seriøse inlegg *ikke noe mobbing eller trakasering av noe slag. __________________________________________________________________________________ Jeg får vel begynne da: Jeg har prøvd hasj, og jeg husker det som det var igår. Jeg fikk mye latterkrampe, og ble avslappet og følte meg vell. Edit: Har også prøvd pepper, E'er og diverse piller (Rohypnol, Vallium, Morfin piller) Har kuttet ut alt nå og røyker bare en gang iblant. har btw en bestevennine som døde av overdose Noen andre?? Endret 9. april 2005 av zits Lenke til kommentar
scoot Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Nei, jeg har ikke prøvd dop, og skal IKKE prøve! 2 Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Nope. Nermste blir nok alkohol drikker, men det telles nok ikke. Så nei. 1 Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Har aldri gjort det, kommer heller aldri til å gjøre det (om det ikke står på liv eller død) 1 Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Nærmeste er vel alkohol. Har en fetter som er rusmisbruker, har sett hvordan han har det osv. Er ikke noe jeg kunne tenke meg for å si det sånn. Har også en mor som var "på vei ut" i sin ungdom. Hun klarte heldigvis å komme seg vekk, og har hørt mange historier om det. Jeg har ikke planer om å prøve noe slikt heller. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Nei, men noen i slekten har slitt med rusmisbruk. Har heller ikke tenkt og prøve, da jeg nå har fått sett hva som skjer osv.... Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Mye rart har blitt prøvd. Men, det har blitt med å prøve. Begynner å bli noen år siden nå. Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Nei, jeg har ikke prøvd. En liten historie om litt narkotika: Tidelig en fredag morgen drar jeg til min søster, det regner, og det er tåkete. Jeg blir møtt på nasjonalteateret stasjon. Vi går gjennom slotts parken, i fred og ro. Vi kommer oss hjem til henne. Jeg skulle hjelpe henne å rengjøre huset til hennes nye kjæreste kommer, men så er støvsugeren full, så søsteren min må gå og kaste støvposen, siden henne bor i en blokk tar dette litt tid. Derfor ber enne meg om å fikse sofaen som er kjøpt brukt på et loppemarked, de stygge gull fargede putene har noen rare brune flekker på seg, jeg legger putene på gulvet. Jeg stikker hånda ned i sprekken ved ryggen på sofaen, plutselig kjenner jeg noe hardt. Jeg trekker det opp, det er en brun klumt, først trodde jeg det var brunt sukker, men så skjønte jeg hva det var, nemlig opium. Etter på fant jeg to klomper til. søstera mi kommer opp. Hun lurer på hva jeg driver med, jeg sier at jeg akkurat har renset sofaen hennes for opium, hun ler litt, men så ser hun på gulvet der ligger det tre klomper på størrelse med en kyttneve, hun blir forskrekket og tar opp telefonen fort og ringer eksen sin, han sier: "Opium?! Selg det! Du blir rik!", vi bestemmer oss for å gå til politiet med det! Litt ekkelt! Bilde av opiumen(ikke jeg som har tatt det): Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) Jeg har røyket hasj et par ganger, men det er lenge siden og en del av ungdomsopprøret, tenker jeg. PS: Hvordan visste du at det var opium, og ikke pepper eller heroin, liksom? Endret 7. april 2005 av Loeve Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 "Opium?! Selg det! Du blir rik!" haha, konge komentar Lenke til kommentar
Algron Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) Jeg har aldri prøvd dop, og jeg kommer aldri til å prøve det. Edit: leif Endret 7. april 2005 av *Dragon* Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Har brukt og misbrukt det meste. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) en poll? Og hvordan går det med deg nå Zyklon? Endret 7. april 2005 av Jan-Erik Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Har ikke prøvd det og kommer aldri til å prøve det heller. Det ødelegger både ditt eget liv og andres. Ingen gode argumenter for å prøve dop. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Og hvordan går det med deg nå Zyklon? Clean og fin. Drikker meg ikke full engang. 1 Lenke til kommentar
Jan Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Og hvordan går det med deg nå Zyklon? Clean og fin. Drikker meg ikke full engang. Topp! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) Nope, har ikke prøvd alkohol en gang... EDIT: har dog prøvd røyk, og syntes ikke det var noe særlig... forøvrig så drikker eg til tider koffeinholdige produkter hvis det teller. (cola, ikke kaffe!) Endret 7. april 2005 av TLZ 1 Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Nei, holder meg til alkohol ved sosiale anledninger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå