Gå til innhold

Har du noen gang prøvd dop?

zits

Anbefalte innlegg

Jeg starter denne for å sjekke hvor mange som har prøvd dop. ikke vær skjenert, bare kom ut med, da har du fått lettet hjertet.

*Bare seriøse inlegg

*ikke noe mobbing eller trakasering av noe slag.

__________________________________________________________________________________

Jeg får vel begynne da: Jeg har prøvd hasj, og jeg husker det som det var igår. Jeg fikk mye latterkrampe, og ble avslappet og følte meg vell.

Edit: Har også prøvd pepper, E'er og diverse piller (Rohypnol, Vallium, Morfin piller)

Har kuttet ut alt nå og røyker bare en gang iblant.

har btw en bestevennine som døde av overdose

Noen andre??

Endret av zits
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nærmeste er vel alkohol. Har en fetter som er rusmisbruker, har sett hvordan han har det osv. Er ikke noe jeg kunne tenke meg for å si det sånn. Har også en mor som var "på vei ut" i sin ungdom. Hun klarte heldigvis å komme seg vekk, og har hørt mange historier om det. Jeg har ikke planer om å prøve noe slikt heller.

Lenke til kommentar

Nei, jeg har ikke prøvd.

En liten historie om litt narkotika:

Tidelig en fredag morgen drar jeg til min søster, det regner, og det er tåkete. Jeg blir møtt på nasjonalteateret stasjon. Vi går gjennom slotts parken, i fred og ro. Vi kommer oss hjem til henne. Jeg skulle hjelpe henne å rengjøre huset til hennes nye kjæreste kommer, men så er støvsugeren full, så søsteren min må gå og kaste støvposen, siden henne bor i en blokk tar dette litt tid. Derfor ber enne meg om å fikse sofaen som er kjøpt brukt på et loppemarked, de stygge gull fargede putene har noen rare brune flekker på seg, jeg legger putene på gulvet. Jeg stikker hånda ned i sprekken ved ryggen på sofaen, plutselig kjenner jeg noe hardt. Jeg trekker det opp, det er en brun klumt, først trodde jeg det var brunt sukker, men så skjønte jeg hva det var, nemlig opium. Etter på fant jeg to klomper til. søstera mi kommer opp. Hun lurer på hva jeg driver med, jeg sier at jeg akkurat har renset sofaen hennes for opium, hun ler litt, men så ser hun på gulvet der ligger det tre klomper på størrelse med en kyttneve, hun blir forskrekket og tar opp telefonen fort og ringer eksen sin, han sier: "Opium?! Selg det! Du blir rik!", vi bestemmer oss for å gå til politiet med det! Litt ekkelt!

Bilde av opiumen(ikke jeg som har tatt det):

opium3_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Nope, har ikke prøvd alkohol en gang... :shrug:

EDIT: har dog prøvd røyk, og syntes ikke det var noe særlig... forøvrig så drikker eg til tider koffeinholdige produkter hvis det teller. (cola, ikke kaffe!)

Endret av TLZ
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...