_Adler_ Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Jeg gidder ikke å ta denne testen! Jeg vet allerede hva jeg er: Jeg er kristen. Personlig kristen. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Jeg gidder ikke å ta denne testen! Jeg vet allerede hva jeg er: Jeg er kristen.Personlig kristen. Er det egentlig noen som er Upersonlig kristen? Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 You scored as agnosticism. agnosticism 92% atheism 71% Paganism 71% Islam 63% Buddhism 63% Satanism 63% Christianity 42% Hinduism 42% Judaism 38% Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 You scored as atheism. You are... an atheist, though you probably already knew this. Also, you probably have several people praying daily for your soul. Instead of simply being "nonreligious," atheists strongly believe in the lack of existence of a higher being, or God. <Hurra, de ber for meg..> atheism 96% Satanism <--Jeg har ikke brent noen kirker ennå.. 75% agnosticism 71% Buddhism <-- hvorfor kom denne så høyt?? 67% Judaism 58% Paganism <-- Tilbe et tre? 46% Islam 29% Christianity 25% Hinduism 17% Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Funka bra denna testen, den første testen jeg har tatt som funker agnosticism <-----helt riktig! 83% atheism 63% Judaism 58% Satanism 54% Paganism 50% Islam 46% Buddhism 38% Christianity 33% Hinduism 25% Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 (endret) You scored as Satanism. Your beliefs most closely resemble those of Satanism! Before you scream, do a bit of research on it. To be a Satanist, you don't actually have to believe in Satan. Satanism generally focuses upon the spiritual advancement of the self, rather than upon submission to a deity or a set of moral codes. Do some research if you immediately think of the satanic cult stereotype. Your beliefs may also resemble those of earth-based religions such as paganism. Satanism 92% atheism 88% Islam 63% Buddhism 58% agnosticism 46% Judaism 29% Paganism 21% Hinduism 8% Christianity 0% Kan nok stemme det.... Nesten.. Endret 27. april 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Satanism <--Jeg har ikke brent noen kirker ennå..75% Det har strengt tatt heller ikke noe som helst å gjøre med satanismen! Mine prosenter: Atheism <--- jeg er mer hedning enn ateist 100% Satanism 67% Agnosticism 58% Buddhism 50% Judaism <--- burde ha vært 0% 33% Islam <--- burde ha vært en del lavere 33% Paganism <--- burde ha vært 100% 33% Christianity <--- burde ha vært 0% 17% Hinduism <--- hvah? jeg er mer hinduist enn jøde, muslim og kristen 0% Jeg fikk et kult bilde, da: Lenke til kommentar
abaddon Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 88 % Ateist Men de spørsmålene var teite. Utrolig mange av typen: "har du sluttet å slå din kone enda?" Heldigvis trenger jeg ingen test for å vite hva slags livssyn jeg har Lenke til kommentar
Samael Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Orker ikke å ta testen, men jeg er Kristen, sådan, men jeg er ikke enige i mange ting i kristendommen, slik som treenigheten, ganske enkelt, jeg tror på Gud og har en mytologi som følger etter. Pluss at jeg elsker egentlig mytolohi og demonologi . Lenke til kommentar
Werlin Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 (endret) Vitenskapen passer meg. Men om det ikke går, så må det være den ekte satanismen (ikke de idiotene som tror de er satanister å går rundt å brenner opp kirker) (ble satanist der) Men jeg står i statskirken, og der fortsetter jeg å stå Endret 29. mai 2005 av Glortelion Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 jeg er mer hedning enn ateist Definisjonen på en hedning er en som ikke tror på enten Kristendommen, Islam eller Jødedommen. Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Jeg mener helt seriøst at all religion ødelegger verden! Alle de forskjellige religionene skaper enorme konflikter, som ikke hadde trengt å eksisterere i det hele tatt... Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Jeg gidder ikke å ta denne testen! Jeg vet allerede hva jeg er: Jeg er kristen.Personlig kristen. Er det egentlig noen som er Upersonlig kristen? Ja. Jeg er medlem av statskirka, men tror ikke på gud av den grunn. Konfirmerte meg borgerlig og. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Jeg er medlem av statskirka, men tror ikke på gud av den grunn. Konfirmerte meg borgerlig og. Å være medlem av statskirken gjør deg ikke kristen. Uttrykket "personlig kristen" er svada og helt uten mening. Enten er du kristen ellers er du det ikke. Du kan aldri være upersonlig kristen. Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Jeg er medlem av statskirka, men tror ikke på gud av den grunn. Konfirmerte meg borgerlig og. Å være medlem av statskirken gjør deg ikke kristen. Uttrykket "personlig kristen" er svada og helt uten mening. Enten er du kristen ellers er du det ikke. Du kan aldri være upersonlig kristen. Helt enig! Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Da har vi to forskjellige syn på det, er vel ikke helt enig. Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Da har vi to forskjellige syn på det, er vel ikke helt enig. Saken var at det ikke er noe som heter upersonlig kristen... er sikkert medlem av statskirka jeg også, men det var det jo ikke jeg som bestemte, da jeg ble døpt liksom..konfirmerte meg borgerlig også men selv om jeg er medlem av statskirka, så har jeg ingen spes. tro på kristendommen..så selv om jeg er medlem av de greiene der, så kaller jeg meg ikke noen upersonlig kristen, jeg føler meg ikke kristen i det hele tatt.. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Personlig kristen er vel et utrykk på folkemunne for å være tilhenger av kristendommen, kanskje også tro at Gud finnes, men ikke å være tilhenger av å prakke sin tro over på alle andre. Lenke til kommentar
Decline Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Grei nok test. Men det var mange spørsmål jeg ikke likte. En del spørsmål jeg som ateist ikke kan svare på uten et tredje alternativ. Og da blir det litt rart... atheism 92% Satanism 63% agnosticism 63% Judaism 50% Paganism 50% Buddhism 33% Islam 33% Christianity 21% Hinduism 4% stemmer relativt okei, men ville vel hatt jødedom under islam Lenke til kommentar
Samael Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Jeg mener helt seriøst at all religion ødelegger verden! Alle de forskjellige religionene skaper enorme konflikter, som ikke hadde trengt å eksisterere i det hele tatt... Religion, nei, folk, ja, det er folk som ødelegger verden, folk sin idioti og egoisme, ikke religion eller Gud sin feil, dessuten, så trenger verden ting som religion og mytologi og slikt. Religion er er del av kulturen, og all trenger det i en form eller annen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg