Gå til innhold

Hvilken religion passer deg?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

You scored as atheism.

You are... an atheist, though you probably already knew this. Also, you probably have several people praying daily for your soul. Instead of simply being "nonreligious," atheists strongly believe in the lack of existence of a higher being, or

God.

<Hurra, de ber for meg..>

atheism

96%

Satanism <--Jeg har ikke brent noen kirker ennå..:roll:

75%

agnosticism

71%

Buddhism <-- hvorfor kom denne så høyt??:mad:

67%

Judaism

58%

Paganism <-- Tilbe et tre?

46%

Islam

29%

Christianity

25%

Hinduism

17%

Lenke til kommentar

You scored as Satanism.

Your beliefs most closely resemble those of Satanism! Before you scream, do a bit of research on it. To be a Satanist, you don't actually have to believe in Satan. Satanism generally focuses upon the spiritual advancement of the self, rather than upon submission to a deity or a set of moral codes. Do some research if you immediately think of the satanic cult stereotype. Your beliefs may also resemble those of earth-based religions such as paganism.

Satanism 92% :D

atheism 88%

Islam 63%

Buddhism 58%

agnosticism 46%

Judaism 29%

Paganism 21%

Hinduism 8%

Christianity 0%

Kan nok stemme det.... Nesten..

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Satanism <--Jeg har ikke brent noen kirker ennå..:roll:

75%

Det har strengt tatt heller ikke noe som helst å gjøre med satanismen! :roll:

Mine prosenter:

Atheism <--- jeg er mer hedning enn ateist

100%

Satanism

67%

Agnosticism

58%

Buddhism

50%

Judaism <--- burde ha vært 0%

33%

Islam <--- burde ha vært en del lavere

33%

Paganism <--- burde ha vært 100%

33%

Christianity <--- burde ha vært 0%

17%

Hinduism <--- hvah? jeg er mer hinduist enn jøde, muslim og kristen

0%

Jeg fikk et kult bilde, da:

atheism.gif

:D

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Orker ikke å ta testen, men jeg er Kristen, sådan, men jeg er ikke enige i mange ting i kristendommen, slik som treenigheten, ganske enkelt, jeg tror på Gud og har en mytologi som følger etter. Pluss at jeg elsker egentlig mytolohi og demonologi :).

Lenke til kommentar

Vitenskapen passer meg.

Men om det ikke går, så må det være den ekte satanismen (ikke de idiotene som tror de er satanister å går rundt å brenner opp kirker)

(ble satanist der)

Men jeg står i statskirken, og der fortsetter jeg å stå :)

Endret av Glortelion
Lenke til kommentar
Jeg gidder ikke å ta denne testen! Jeg vet allerede hva jeg er: Jeg er kristen.

Personlig kristen.  :thumbup:

Er det egentlig noen som er Upersonlig kristen? :hmm:

Ja.

Jeg er medlem av statskirka, men tror ikke på gud av den grunn. Konfirmerte meg borgerlig og.

Lenke til kommentar
Jeg er medlem av statskirka, men tror ikke på gud av den grunn. Konfirmerte meg borgerlig og.

Å være medlem av statskirken gjør deg ikke kristen. Uttrykket "personlig kristen" er svada og helt uten mening. Enten er du kristen ellers er du det ikke. Du kan aldri være upersonlig kristen.

Lenke til kommentar

Å være medlem av statskirken gjør deg ikke kristen. Uttrykket "personlig kristen" er svada og helt uten mening. Enten er du kristen ellers er du det ikke. Du kan aldri være upersonlig kristen.

Helt enig! :thumbup:

Lenke til kommentar
Da har vi to forskjellige syn på det, er vel ikke helt enig.

Saken var at det ikke er noe som heter upersonlig kristen... er sikkert medlem av statskirka jeg også, men det var det jo ikke jeg som bestemte, da jeg ble døpt liksom..konfirmerte meg borgerlig også

men selv om jeg er medlem av statskirka, så har jeg ingen spes. tro på kristendommen..så selv om jeg er medlem av de greiene der, så kaller jeg meg ikke noen upersonlig kristen, jeg føler meg ikke kristen i det hele tatt.. :)

Lenke til kommentar

Grei nok test. Men det var mange spørsmål jeg ikke likte. En del spørsmål jeg som ateist ikke kan svare på uten et tredje alternativ. Og da blir det litt rart...

atheism 92%

Satanism 63%

agnosticism 63%

Judaism 50%

Paganism 50%

Buddhism 33%

Islam 33%

Christianity 21%

Hinduism 4%

stemmer relativt okei, men ville vel hatt jødedom under islam :)

Lenke til kommentar
Jeg mener helt seriøst at all religion ødelegger verden! Alle de forskjellige religionene skaper enorme konflikter, som ikke hadde trengt å eksisterere i det hele tatt... :mad:

Religion, nei, folk, ja, det er folk som ødelegger verden, folk sin idioti og egoisme, ikke religion eller Gud sin feil, dessuten, så trenger verden ting som religion og mytologi og slikt.

Religion er er del av kulturen, og all trenger det i en form eller annen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...