Student420 Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Hei. Har følgende spørsmål: Er det noen offentlige høyskoler/universiteter i Norge som underviser i Microsoft teknologi. Dvs i C#, VB, XML, ASP osv på .Net plattform? Takk på forhånd. Lenke til kommentar
Jalmar Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Jeg undersøkte litt om dette for et år siden, og da fant jeg ingen ting bortsett fra et par som hadde det som en liten ettertanke. Nå vet jeg ikke hvor lenge du har igjen av utdannelsen din, men per i dag er det virkelig mangel på folk som kan .NET. Vi hadde en utvikler klasse for .net på skolen min, men etter jul så forsvant sistemann så det er tydelig at markedet er bra nå om dagen. Lenke til kommentar
Student420 Skrevet 10. april 2005 Forfatter Del Skrevet 10. april 2005 Takk for hjelpen. Det er litt synd at ingen underviser i den teknologien, der det er eterspørsel. Kanskje et forslag til høyskoler som sliter med rekruteringen? Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Takk for hjelpen.Det er litt synd at ingen underviser i den teknologien, der det er eterspørsel. Kanskje et forslag til høyskoler som sliter med rekruteringen? HiB har kurs i C#/.net på siste året. Nå er det forresten ikke noe hokus-pokus og kunne dette. Har man erfaring fra Java er overgangen en lek. Det viktigste er uansett å kunne programmer (generelt, og språkspesifikt) og ha oversikt over de forskjellige begrepene som går igjen i alle tilsvarende rammeverk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå