JKJK Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) Min mors 3310 døde her om dagen, og vi er på utkikk etter en ny telefon til henne. 3310'en var i utgangspunktet alt for avansert for henne, så denne gangen er jeg på utikk etter noe enklere (om det så finnes). Verdsatte funksjoner: Ringemulighet, SMS-mulignet, stort display. Store knapper er også en fordel, så lite avrunnede som mulig. Telefonen må ha brukervennlighet tilsvarende dette: Noen som har gode forslag? Edit: hvilken produsent kommer på det samme. Vi snakker om en telefon for en dame som ikke kan å bruke mikrobølgeovnen....bare den funker så er det OK. Endret 7. april 2005 av JKJK Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 3510i blir for avansert... tenkte noe mer i rettning Nokia 1100 eller lignende. Finnes denne å få kjøpt noen steder lenger? Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 (endret) "#¤"#¤ forumlagg! Endret 7. april 2005 av JKJK Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 1100 er hvertfall et veldig godt valg. Noe særlig mindre avansert enn 3310 tror jeg ikke finnes. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 (endret) ...forumlagg! Endret 7. april 2005 av JKJK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå