Azper Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Hei Strømforsyninga mi tok netopp kvelden, satt og spilte og kosa meg så starta et leven av bibelske proposjoner. Det: Smalt som om noen skøyt på meg. Spruta gnister som ti stjerneskudd på nyttårsaften. Lukta brent elektronikk i hele huset. Så lurer jeg på, kan noe annet av maskinvaren være skadet? Jeg forstår at strømforsyningen har levert sin siste volt, men pcen var forholdsvis ny og det hadde vårt surt å ha herpa noe. PSU var en 480w "flower"-ettellerannet, husker ikke helt navnet, hadde noe med blomster og gjøre trur jeg. Håper noen kan svare -Azper Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Det er fult mulig at deb har tatt med seg andre komponenter, men du kan ha hatt flaks også, få tak i en ny PSU og test Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Det er veldig sannsynlig at flere deler har overlevd, blir ikke overrasket om alt har overlevd , men det kan jo også ha slått motsatte veien. Hvis datamaskinen er ganske nye tror jeg dette skulle være en garantisak. Har du bygget datamaskinen selv vil det kanskje kunne si en ny strømforskyning.. At strømforskyningen er 480w og heter noe med flower tror jeg også gjerne. Lykke til! Lenke til kommentar
Azper Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 Fikk sjekka nå, den heter Super Flower. Problemet er at jeg kjøpte den brukt sammen med et kabinett, så garantien trur jeg ikke jeg får noe ut av. Pcen var forholdsvis ny, socket939 system. Lenke til kommentar
ZeS Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Flower power lagde hippiene bomber? trodde de stod for fred jeg Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Jaja, drit nå i det! Skikkelig kraftig psu dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå