andersaa Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Jeg fikk en xbox moddet med aladdin chip i november i fjor. Plutselig sluttet den å virke (fragging), så jeg tok den tilbake til karen og han fikset det. En måned senere skjedde akkurat det samme og nå nekter han å gjøre noe med det (mener det er min feil). Jeg har ikke gjort noe med den, det skjedde helt plutselig (prøvde ikke å flashe bios eller noe). Nå har jeg åpnet den, og fant ingen synlige feil. Prøvde meg også med et multimeter, mer har ikke helt dreisen på det.. Hvis jeg tar ut chip'en så fungerer maskinen som normalt. Så, er det noen som kan fikse dette for meg i oslo? Alternativt sette inn en ny chip. Anders. Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Jeg kjenner en fyr på Majorstua som driver med chipping, han modifiserte boxen min også(fikk den tilbakle i dag ). Her er internett sida hans www.boxmod.net Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Du kan ta en prat med TJ_CRS på #avalaunch @ efnet. Han holder til på brynseng. Han kan fikse slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå