AnVli..p4 Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 hei.. er den "stolte" eieren av et slikt kort, og har selfølgelig clocket det.. har clocka det til 539/920, men uansett clocking utifra dette ender opp i dårligere resultater.. ligger på rundt 14,5k i 3dmark 01, men det dårlige resultatet er sikkert på grunn av rammen. Hvorfor resulterer nesten all clocking i dårligere resultater? har god kjøling også (se specs) *var også sånn før jeg byttet kjøler. det dårlige resultatet stammer fra fps-drop. ligger noen ganger på 55fps under testen (og 03 og 05 er tragisk å kjøre ) kjører med 71.90 driverne, og har brukt andre drivere også (ikke BETA). hjelp? Lenke til kommentar
Stian_t Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Hmm.. Jeg vet egentlig ikke.. jeg ville nok ringt til komplett (hvis det var der du bestilte det?) Er det XP GS du har?? det har jeg (GainWard), og kjører på 540/1050 (ganske dårlig klokk, men tempen strekker seg mot 80C hvis de 5 viftene mine står på ca 50%, og 70 hvis de durer som F... på 100%) men uansett, jeg får 3100score i 3Dmark05. Men som sagt ville jeg ringt inn og hørt hvis du ikke får noen svar hær på forumet som er MYE bedre enn mitt Lenke til kommentar
John Deere Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 14,5 k er nok en helt normal score med den rammen du har der. Dessuten bør du være klar over at 3Dmark01 tester mer hele systemet en bare skjermkortet. Hadde jeg vært deg hadde solgt 2100 brikka tvert og kjøpt noe bedre. Lenke til kommentar
Stian_t Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 512mb DDR PC2100???? DAMN! Syntes det sto PC2700.. Hadde jo hjulpet litt.. Så at du har nesten samme hovedkort som meg.. Har IC7. Det er noe dritt, så skal klage på det Pga.CPU problemer.. "CPU is unworkable or har been changed" får jeg opp under opstart. Har ikke hjulpet åp flashe BIOSEN. Men uansett, kjøp PC3200! Jeg bruker disse nå: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=304395&cks=PRL helt supre! Og ganske billige! Lenke til kommentar
AnVli..p4 Skrevet 10. april 2005 Forfatter Del Skrevet 10. april 2005 skal ha meg et par pc3200 brikker til under 1000kr. men om det blir Twinmos eller kingston er uklart.. 14,5 k er nok en helt normal score med den rammen du har der. Dessuten bør du være klar over at 3Dmark01 tester mer hele systemet en bare skjermkortet. Hadde jeg vært deg hadde solgt 2100 brikka tvert og kjøpt noe bedre. selge? hvem idiot ville kjøpt dem da? de må hvertfall ha et tragisk hovedkort... men da skal jeg hvertfall ha meg noen nye brikker... takk for hjelpen.. Lenke til kommentar
AnVli..p4 Skrevet 10. april 2005 Forfatter Del Skrevet 10. april 2005 512mb DDR PC2100???? DAMN! Syntes det sto PC2700.. Hadde jo hjulpet litt.. Så at du har nesten samme hovedkort som meg.. Har IC7. Det er noe dritt, så skal klage på det Pga.CPU problemer.. "CPU is unworkable or har been changed" får jeg opp under opstart. Har ikke hjulpet åp flashe BIOSEN. Men uansett, kjøp PC3200! Jeg bruker disse nå: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=304395&cks=PRL helt supre! Og ganske billige! dette er helt klart HK-feil, for jeg har ikke hatt noen problemer... problem fritt HK og er stilig i tilleg... Lenke til kommentar
John Deere Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 IC7 er et bra hovedkort. Den feilenmeldinga kan komme av at ting ikke er skikkelig montert. Lenke til kommentar
Stian_t Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 IC7 er et bra hovedkort. Den feilenmeldinga kan komme av at ting ikke er skikkelig montert. Hmm.. jeg tokk ut CPU`en for for en stund siden og satte den inn ogjen.. men mener at jeg fikk meldingen før det også... uansett, det skal jo litt til å msette inn en CPU feil... Den fungerer helt som den skal.. Det er en ting.. det kommer en ulyd når jeg startet pcn.. Høres ut som om en ladning blir spist av en vifte.. Så jeg må re starte pcn mange ganger før den gir seg... Hadde planer om å klage på kortet i dag.. har ikike hjulpet å opgradere biosen. Men nå har jeg IC7 ikke -G eller MAX3... Lenke til kommentar
AnVli..p4 Skrevet 11. april 2005 Forfatter Del Skrevet 11. april 2005 klag til komplott.no for du har faktisk krav om 5års garanti på ting som er ment for å vare lenge (kjøpsloven), selv om de sier det bare er 2års garanti på det ... genialt, men det er mange som ikke vet om loven, desverre.. de har ingen rett til å nekte mm. det ikke er gjordt noe kødd med HK som ikke var der da du fikk det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå