Juleniss1 Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 den økonomiske linjen er sklidd så langt inn i almennfag at du nok kan velge helt fritt om du vil være blå eller rød. Lenke til kommentar
simes Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Joda det er greit nok. Men i mitt tilfelle går flere av mine venner i ØA-klassen, mens jeg går i AA. Da går det dårlig å dele bil, det er bare feigt å male halve bilen blå og resten rød. Er DET noe problem da? Jeg og en annen blåruss delte bil med seks rødruss fra MDA og det gikk helt fint. Vi fikk vår 1/4 av bilen blå og vel så det. Det er helt vanlig med biler med både blå og rød farge og noen tilfeller hvor svart også er med. Helt blå eller helt rød blir jo nesten litt kjedelig.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 IKT er faktisk under allmennfag, så du kan jo i teorien være rød eller blå. På min gamle skole kunne man velge om man ville være rød eller blå (aa og aø). Det var mest blå dog. Personlig så synes jeg svartruss er litt teit. Det er vel uansett ingen som hindrer deg i å kjøpe en annen farge på dressen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 IKT er faktisk under allmennfag, så du kan jo i teorien være rød eller blå. På min gamle skole kunne man velge om man ville være rød eller blå (aa og aø). Det var mest blå dog. Personlig så synes jeg svartruss er litt teit. Det er vel uansett ingen som hindrer deg i å kjøpe en annen farge på dressen? Det jeg tenkte også....men du går vel/har gått ikt. Hvilken farge var du da? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) Det jeg har hørt og erfart: Blå= Almenn økonomi Rød= Allmenn filologisk retning, MDA og Idrett Svart= Yrkesfag Hvit= Kristenruss Grønn= Landbruk Orange= Ungdomsskolen(bare tull IMO) Rosa= Barnehage(litt søtt ) EDIT: Ikke mobb svartruss da Selv om de fleste yrkesfaglige kjøper rød dress da. Men svartrussen er poppiss blandt ungene "RUUUSSSSSEEEEKOOOORT!!! SEEE SVAAAARTRUSS!!!" Endret 3. mai 2005 av kverna Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Dere kan høre så mye dere vil men nå er det for det meste opp til skolene selv later det til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå