christian232 Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) En kompis av meg har sett seg lei av problemene som Netshop lager. Han kjøpte kampanje pc-en fra januar. Høytalerne tok inn radio. Grafikkortet var ødelagt. Han fikk nytt grafikkort etter nesten en mnd. Da virket pc-en i en mnd før den på nytt ikke virket. Denne gangen var det en overspenning i hjørnet på grafikkortet. Så svidd lukt var det nok av! Nå sendte vi inn hele driten som ikke vil funke. Idag fikk vi den tilbake med nytt innhold. Dette bildet viser pc-en slik han mottok den! Er det en form for spøk eller!? Endret 7. april 2005 av raffegutten Lenke til kommentar
John Deere Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Hva med å lage et større bilde. Jeg må ha lupe for å se hva det skal forestille. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 ser jo at det skal forestille et skjevt montert skjermkort, men det hadde ikke gjort noe med et større bilde.. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Jeg tror aldri Netshop ville levert fra seg en pc som så sånn ut. Er den pc`en sendt med Posten? I så tilfelle er det Posten sin feil at den ser sånn ut. At deler i en pc slutter å virke er ikke noe nytt her i verden,det kan skje alle. Å påstå at Netshop ikke kan data fordi det har blitt feil på noen deler er jo helt latterlig! Jeg fikk feil på et skjermkort jeg kjøpte hos Komplett. Betyr det at Komplett ikke kan med data? Lenke til kommentar
christian232 Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 (endret) Jeg tror aldri Netshop ville levert fra seg en pc som så sånn ut. Er den pc`en sendt med Posten? I så tilfelle er det Posten sin feil at den ser sånn ut.At deler i en pc slutter å virke er ikke noe nytt her i verden,det kan skje alle. Å påstå at Netshop ikke kan data fordi det har blitt feil på noen deler er jo helt latterlig! Jeg fikk feil på et skjermkort jeg kjøpte hos Komplett. Betyr det at Komplett ikke kan med data? Det jeg fikk vite av ham, var at pcens grafikkort var montert feil. De hadde vel glemt å montere clipsen kanskje? Så etter alt å dømme må den ha hatt juling av posten eller av Netshop Du må ta påstanden fra kompisen min en en ørlite klype salt. :!: Men når slikt skjer 3 ganger så.... Det vil jo si at han må dekke frakt for 3 returer! Ifølge hoderegningen blir det en drøy sum å dekke pga NETSHOP! Endret 7. april 2005 av raffegutten Lenke til kommentar
Peder82 Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 litt større bildet hadde vært flott ja. ser ut som om skjermkortet har hoppet ut av sporet sitt av det jeg kan se. Lenke til kommentar
christian232 Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 Blir nok vanskelig å få et større bilde. Han har ikke noe annet digitalt kamera enn sony ericson K700i! ifølge ham henger gpu-vifta og skjermkortet er helt bøyd (det ser dere?! ) Videre var PCI sloten sprukket... Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) Det jeg fikk vite av ham, var at pcens grafikkort var montert feil. De hadde vel glemt å montere clipsen kanskje? Så etter alt å dømme må den ha hatt juling av posten eller av NetshopDu må ta påstanden fra kompisen min en en ørlite klype salt. :!: Men når slikt skjer 3 ganger så.... Det vil jo si at han må dekke frakt for 3 returer! Ifølge hoderegningen blir det en drøy sum å dekke pga NETSHOP! Topic skulle nok heller vært: Posten kan ikke håndtere pakker. At noen av Postens transportører av og til behandler pakker som drit,er jo ikke noe nytt da. Det gjelder heller ikke bare Posten,men de aller fleste transportfirma. Endret 7. april 2005 av Morten K Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Morten K. Om netshop har skrudd fast et 3d kort som det skal skrus fast, og pakket pcn inn som den bør pakkes inn, skal ikke postens behandling få 3d kortet til å hoppe opp av agp-slotten, og ligge å rulle over pci-slottene. Lenke til kommentar
underground Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) Blir nok vanskelig å få et større bilde. Han har ikke noe annet digitalt kamera enn sony ericson K700i! ifølge ham henger gpu-vifta og skjermkortet er helt bøyd (det ser dere?! ) Videre var PCI sloten sprukket... K700i tar bilder i 640*480 er veldig enkelt og få ett større bilde da. og vis det skjermkortet har vært skrudd fast sånn det skal, så skulle man tro at posten ikke hadde plass i bilen og bestemte seg for og slepe den etter. Endret 7. april 2005 av underground Lenke til kommentar
christian232 Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 og vis det skjermkortet har vært skrudd fast sånn det skal, så skulle man tro at posten ikke hadde plass i bilen og bestemte seg for og slepe den etter. :!: Jeg er ening med Morten K at det kanskje kan være posten sin feil. Isåfall kom jo pc-en med standard innpakning med omtrent samme str som kabinettet. Blir ikke rare beskyttelsen på pakken da... Hvis vi tenker oss at postmannen har mistet esken fra 3 meters h., tror jeg dette kunne ha skjedd samme hvor godt kortet er skrudd fast. Men, men. Vet ikke hvem som skal ha skylda her. Personlig tror jeg det blir Netshop som retter skaden. Lenke til kommentar
TEE Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Blir nok vanskelig å få et større bilde. Han har ikke noe annet digitalt kamera enn sony ericson K700i! ifølge ham henger gpu-vifta og skjermkortet er helt bøyd (det ser dere?! ) Videre var PCI sloten sprukket... Ikke noe vanskeligere å få større bilde med kameraet på den telefonen. Men større bilde vil vel kanskje vise at Netshop ikke kan lastes for noe, eller hva? Prøver du i fullt alvor å si at Netshop har sendt ut PC med de skadene? Det er nemlig den eneste måten du får dette til å være Netshops ansvar på. Kanskje du skulle gå på de som har fraktet PCen istedet for å prøve og snike deg til ekstraservice gjennom whining på HW. Lenke til kommentar
HellFire- Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Merkelige saker, de kan ikke ha skrudd fast alt godt nok! men noe må da vel ha truffet skjermkortet siden det har bendet seg, greit nok posten ikke har tatt godt vare på pakken, men det viste dere vel? Om noen av dere i det hele tatt har sett hva de gjør me pakkene, hadde dere sikkert fått sjokk! Det er jo værre en bossekker som skal kastes på bosshaugen... Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 glad macen min overlevde da hadde det vært posten sin skyld, så er det ikke kunde som skal slite for det, men jeg er skeptisk til å la netshop bli syndebukken med en gang. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 et grafikkkort skal ikke kunne bli SÅ fu**a av at pakken med pcn i blir mistet ned.... da måtte grafkortet veid minst en kilo! Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 et grafikkkort skal ikke kunne bli SÅ fu**a av at pakken med pcn i blir mistet ned.... da måtte grafkortet veid minst en kilo! spørsmålet blir vel; hva gjør posten med pakkene våre? har hørt temmelig mange historier....kom til å tenke på det er jeg urimelig heldig hehe Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 et grafikkkort skal ikke kunne bli SÅ fu**a av at pakken med pcn i blir mistet ned.... da måtte grafkortet veid minst en kilo! spørsmålet blir vel; hva gjør posten med pakkene våre? har hørt temmelig mange historier....kom til å tenke på det er jeg urimelig heldig hehe Sett snekker'n sin post? Var ikke mye som kom fram der nei, faktisk så kom ingenting fram i en hel og fungerende del Lenke til kommentar
bgronas Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 ingenting er værre enn service fra komplett! Lenke til kommentar
maedox Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) Synes ikke man kan skylde på Posten for at PCen er ødelagt. Blir kanskje litt delt skyld, men Posten har sin måte å gjøre ting på, og det vet alle bedrifter som bruker Posten som speditør. Posten kjører kontainere på samlebånd, og pakker risikerer å dette flere meter ned og lande ganske hardt. Eventuelt også få tunge ting oppå seg. Dette vet de bedriftene som sender pakker, og må derfor pakke alt skikkelig. Jeg har jobbet på et lager og sendt varer landet rundt flere somrer på rad. Jeg vet at hvis du sender rimelig skjøre ting som f.eks. fiskestenger eller topper til fiskestenger så er det ca. 50% sjanse for at de knekker hos Posten hvis du ikke pakker de i noe som tåler å bli overkjørt av en truck. Høres latterlig ut at det skal være sånn. Men sånt sendte vi med Linjegods. Smekk på lanken til Netshop fra meg. Jeg har derimot handla en del derfra og aldri hatt noen problemer. De har knallgod service. Vær høflig, så ordner de opp. Endret 7. april 2005 av maedox Lenke til kommentar
christian232 Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 (endret) Ikke noe vanskeligere å få større bilde med kameraet på den telefonen. Men større bilde vil vel kanskje vise at Netshop ikke kan lastes for noe, eller hva?Prøver du i fullt alvor å si at Netshop har sendt ut PC med de skadene? Det er nemlig den eneste måten du får dette til å være Netshops ansvar på. Kanskje du skulle gå på de som har fraktet PCen istedet for å prøve og snike deg til ekstraservice gjennom whining på HW. Ja! Det er helt sant pakken kom slik! Æresord! Du trodde jeg kanskje hadde croppa bildet såpass fordi omgivelsene talte noe annet? Der tar du helt feil! Men jeg kan godt fortelle deg hvorfor bildet er så lite siden det interesserer mange. Hvorfor? Kompisen min bor et stykke fra meg. Han har ikke digitalt cam. Han må derfor ta bilde med sin K700i og deretter sende den som mms. Jeg har ikke fargeskjerm eller mms på mobben min, derfor mottok jeg mms mld som en link til mms.netcom.no. Tastet inn kode og id nr og slik kom mms bildet fram! DERFOR! Endret 7. april 2005 av raffegutten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå