Gå til innhold

wow utsolgt overalt? kjøpe hvor?

Anbefalte innlegg

1200 kr i året kan være mye.

100 kr i måneden = 25 kr i uka = omtrent 2 brus. Selv 14-åringer kan sikkert drikke mindre brus, og spille WOW uten å gå konkurs. Du kan betale for en og en måned, eller 3 mnd eller 6 mnd.

Sett pengebeløpet i perspektiv, unge mann. ;)

Kirikiri

Når du sier det sånn så :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
1200 kr i året kan være mye.

100 kr i måneden = 25 kr i uka = omtrent 2 brus. Selv 14-åringer kan sikkert drikke mindre brus, og spille WOW uten å gå konkurs. Du kan betale for en og en måned, eller 3 mnd eller 6 mnd.

Sett pengebeløpet i perspektiv, unge mann. ;)

Kirikiri

Når du sier det sånn så :p

Jeg skal løpe å kjøpe 15. april.

Lenke til kommentar

Jeg var på Spaceworld her i Bergen på mandag, reserverte meg en kopi til fredag. Der sa de at de foreløpig hadde bestilt 100 eksemplarer, men de fleste var forhåndsreservert allerede.

Løp rundt i de forskjellige butikkene der du bor, noen har sikkert mulighet til å reservere fortsatt ;)

Lenke til kommentar
Jeg var på Spaceworld her i Bergen på mandag, reserverte meg en kopi til fredag. Der sa de at de foreløpig hadde bestilt 100 eksemplarer, men de fleste var forhåndsreservert allerede.

Løp rundt i de forskjellige butikkene der du bor, noen har sikkert mulighet til å reservere fortsatt ;)

Litt off topic:

Det der minner om å kjøpe basic implants i AO. Riktig bit med riktig level skal passe inn i riktig form i riktig level. :) Så springer man fra butikk til butikk for å kjøpe det man trenger.

Kirikiri

Lenke til kommentar

Jeg lurer også på en ting ang. gamecards:

Jeg har prøvd slik 10 dager trial opplegg nå, og vil gjerne fortsette å spille..

Men jeg lurer på om det går an å gå inn på "Manage Account" og bare skrive inn gamecard key'n og så bare funker det?? det virker jo litt dumt, for da kan jo folk bare skaffe 10 dager gratis, ikke kjøpe spiller, og så bare kjøpe gamecard?

En kamerat som er gått lei sier at jeg kan KJØPE accounten hans, går det an da liksom? han har avbestilt abonnementet, og sier at "Vertification key'n" hans funker på nytt nå.. skjønner ikke helt detta..

Men hvis jeg får accounten hans, går inn på manage account og deretter bruker gamecard funker det kanskje??

kan noen hjelpe meg å svare på disse spørsmålene? need help asap :p

Lenke til kommentar

Så vidt jeg vet MÅ du kjøpe spillet anyway, pga key, men hvis han skal selge sin key og hele rubbel og bit, så kan du kanskje bare overta.

Pass på følgende da....tror det er "forbudt" å selge sin kopi til andre, så vet ikke om det går sånn helt, men hvis du ikke kan bruke VISA, så må du kjøpe Gamecards ja.

Så du trenger:

- Full kopi av spillet med CD-KEY, du kan ikke laste ned key!

- Gamecard eller VISA

Dette fører til fungerende WOW! ;)

Lenke til kommentar
Så vidt jeg vet MÅ du kjøpe spillet anyway, pga key, men hvis han skal selge sin key og hele rubbel og bit, så kan du kanskje bare overta.

Pass på følgende da....tror det er "forbudt" å selge sin kopi til andre, så vet ikke om det går sånn helt, men hvis du ikke kan bruke VISA, så må du kjøpe Gamecards ja.

Så du trenger:

- Full kopi av spillet med CD-KEY, du kan ikke laste ned key!

- Gamecard eller VISA

Dette fører til fungerende WOW! ;)

eller vist du vil være en kjiping... last ned wow... få en kammerat som har peil fikse opp server når dere er på lan og spille i vei uten og betale... men det er for noobs..

PS: selv betaler jeg med gamecard i måneden..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...