clubzoda Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Stakk en tur innom Trondheimsdata sin webshop nå nettopp (4 juli, 02:10) å bladde gjennom sidene. de kom på 4. plass i webshoptesten her på HW.no, så jeg tenkte jeg måtte se hva de hadde. ble litt forundret da jeg gikk inn på kategorien "diverse" og videre inn på diverse der igjen. de som går innom der, vil nok også stusse litt på at en webshop driver med serienummer-generering, og atpåtil tar betalt for det :razz: kan jo umulig være lov. Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Kommer jo litt ann på hva slags serienummer de lager da ... de kunne jo kanskje lage serienummer til alle de tomme Cola-boksene på rommet mitt :wink: Lenke til kommentar
TrondheimData.no Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Svar fra TrondheimData.no Hei! Serienummergenerering er noe som er knyttet til PC-produksjon og PC-ene vi bygger, og er noe vi har sluttet med å ta oss betalt for, men som ligger igjen ute på nettbutikken vår fortsatt. Dette er en tjeneste i fra leverandøren vår, som også leverer til Komplett. Ta å søk på varenummer 200000 på komplett.no og se hva du finner ut. Lenke til kommentar
sete Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 jeg bor jo i trondheim,lurer på om hvis jeg kjøper noe fra trondheimdata.no, kan jeg da få en adresse slik at jeg kan returnere varer eller hente dem? Lenke til kommentar
TrondheimData.no Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Svar fra TrondheimData.no Hei! Vi kan desverre ikke levere varer ut eller motta de på en oppgitt adresse. Alle våre varesendinger og returer med kunden må foregå via post. Vi har avtale med flere leverandører rundt omkring i Norge og i utlandet på at varene skal sendes rett hjem til kunde fra leverandøren's lager. Dette er med på å senke prisene på våre varer. Returer skal i de fleste tilfeller sendes rett til leverandør eller serviceverksted og ikke via oss. Dette for å sørge for at de få returene som måtte oppstå skal gå unna raskt. Håper svaret var oppklarende. Vi ønsker deg velkommen som kunde hvis du skulle bestemme deg for å handle hos oss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå