Gå til innhold

Hjelp til kjøp av Gaming-pc!

Anbefalte innlegg

Heisann!

Har sett litt rundtom etter en gaming-pc!

Eg fikk en venn av meg til å sette i hopa en PC på Komplett.no

Eg har ett screenshot av pc delene her:

butchforslagfinal5mh.jpg

Det eg lurer på er: Er dette en bra gaming-pc? Passer delene bra i sammen? Noe eg skulle byttet ut? Er denne PC`en komplett? (BORTSETT I FRA: Skjerm, mus, tastatur, det har eg!)

Takker for svar :thumbup:

Endret av Losi-D
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettes-xwByZdFZ

kjøp en annen PSU!!!! den der holder bare akkurat mål til systemet ditt... jeg ville gått for en 500w, men alt fra 400 og oppover funker

Lenke til kommentar
kjøp en annen PSU!!!! den der holder bare akkurat mål til systemet ditt... jeg ville gått for en 500w, men alt fra 400 og oppover funker

Strømforsyningen funker helt fint på systemet hans den, såfremt ahn ikke skal klokke veldig, noe det ikke ser ut som han skal... Ellers helt greit oppsett, ikke no high end men et brukbart et

Edit: kanskje litt større lagringsplass? 75Gb er liksom "litt" lite

Endret av Havon
Lenke til kommentar

Jepp, skal sette i en kraftigere strømforsyning! Skjermkortet skal vel vere noe av det beste har eg hørt. 1024 ram er greit nok, eg kjem til å sette i meir ram etter vert!

Ellers, er dette en PC som eg kan oppgradere med mer ram osv etter behov i fremtiden? Det skal vel gå bra tror eg..

75GB hd: eg bruker 40gb av 120hd min nå..eg kommer IKKE til å bruke mer på nye PC`en. Er det da nødvendig å kjøpe mer enn 75gb da?

Lenke til kommentar
jeg ville seriøst gått for en større strømforsyning.... husk at den er hjertet til pc`n :D

Vitsen med det da?? Bare å hive penger ut av vinduet når han ikke trenger det..

Har selv en 350w og den funker helt fett det.. Den er litt svak da, så skal kjøpe ny når jeg får skrapt sammen noe penger :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...