Krankemot Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 min 120g maxtor diamond max 9 8mb cache begynner å bli full, og det betyr: raske seg til å skjøpe ny harddisk. som sagt skal jeg ikke ha windows på den, bare filer, (musikk, bilder, filmer osv) og programmer. har i9kke peil på hva jeg skal velge. (PS: Tror ikke maskinen min har s-ata men maxtoren jeg har nå er i hvertfal IDE -133) takkerfor alle svar, tips og hjelp. Lenke til kommentar
fudun Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Kjøpte meg nettopp to av disse :https://prisguiden.no/produkt/22781 Stillegående og mye for penga, har ikke benchmarka hastighet, men forgjengeren fikk ihvertfall skryt for å være et bra kjøp. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 det så ut som om var mye for pengene ja, men tenkte meg helst en litt billigere/mindre diskplass jeg :/ Lenke til kommentar
fudun Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 kjøp en mindre disk da. Seagate 7200.7 er også et trygt valg. Har to av de sjøl. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå