slaraffen Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Hei ble sorurt av en som bruker IE om det finnes noe som kan stoppe disse evindelige pop-up greiene. Og mitt umiddelbare svar var å skifte nettleser til Firefox eller Opera- Problemet er vel at du trenger IE for å kjøre Win Update. Har noen av dere råd/ Botemiddel for å hindre popup i explorer uten å kjøpe noe som koster skjorta --- eller bør han bare bruke en annen browser + IE kun til win update. Vet han kan unngå det med Norton security 2005, men han har ike det pr idag. I tilfelle skifte av browser: bør gå for Firefox eller Opera (bruker selv opera endel. Takker for tips Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 google toolbar stopper popups. firefox har en extension som gjør at du kan bruke win-update, Forøvrig råder jeg deg til en liten cleaning av pc'n. Lenke til kommentar
LOBOS Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Du må ikke avinstallere IE bare forde du har instalert FireFox... Jeg har begge, men bruker bare FireFox. Gidder ikke å få fjærnet IE forde alt hassle er ikke verdt det Bare sett FireFox til default browser ( den spør om dette ved installasjon. ) Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 jeg har et problem med pop-up, pop upene kommer når jeg ikker er i IE.. sinnsykt irriterende Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 jeg har et problem med pop-up, pop upene kommer når jeg ikker er i IE.. sinnsykt irriterende spyvare. ta en runde med adaware og eller spybot. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 har gjort det, kommer tilbake etter jeg har fjernet de Lenke til kommentar
slaraffen Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 Finner ikke tak i ny versjon av spybot lenger. linkene er døde til dem. er det skjedd endringer med det programmet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå