TommyL Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Heisann. Jeg har nettopp satt sammen et nytt system, med en Intel 560J Prescott (3,6GHz). Vet at disse er varme, men jeg har en load temp på 68 grader...idle på ca 44 grader (Asus Probe). Mistenker at jeg kan ha satt på kjøleren litt skjevt.... Jeg har hørt at man ikke kan ta av kjøleren for så og sette den på igjen, for da blir thermal pad'en ødelagt....er dette fakta? Må jeg ha en ny pad hvis jeg skal gjøre dette? MVH TommyL Lenke til kommentar
Pels Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) Temperaturen din er ikke så dårlig, helt ok. Men hvis du ikke er fornøyd med temperaturen burde du kjøpe Arctic Silver 5 imed at du har Thermal Pad. Endret 7. april 2005 av Fur Lenke til kommentar
TommyL Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 Okay....men hvis det er grei temp, lar jeg den være tror jeg....takker! Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Helt normal temp på en Prescott-prosessor, ikke noe å bekymre seg for med mindre den er ustabilt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå