Gladideg Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) Heisann alle mann! Jeg var nok en av de heldige som fikk tak i et komplett vannkjølings anlegg av typen Thermal Take Bigwater rundt årskiftet. Problem stillingen under montering var selvfølgelig plassen, grunnet det lille kabinettet mitt. Så, det var bare å finne fram en Dremmel® og begynne å modde. Her er non bilder til de som måtte ha det samme kabinettet og lurer på hvordan et fullstendig vannkjølingssett kan bli plassert innvendig uten noen synlige "accessories". - - - - - Det er en del grov-arbeid, diverse ujevnheter i begge utsnittene av kabinettet. Dette skal jeg ordne senere når tiden strekker til. Har funnet ut at dette er den mest effektive måten å kjøre vann igjennom på mitt system: Specs: AMD64 3000+ [2430MHz / 1,554V] MSI k8n NEO2 Crucial 3200S DDR 1024MB (2*512MB) [220,9MHz] Leadtek GF 6600gt [Core 600MHz / Memory 1,12GHz] Idle temp på CPU er 34-36c Load temp på CPU er max 60c Har isolert med "Mist" isolerings matter 100% Støyfritt Endret 7. april 2005 av w0lla Lenke til kommentar
sigen Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Nice! Ser bra ut dette, men hva heter viftegrillen din? Liker den (bedre enn "standard"-grillene) men jeg finner det ikke noe sted. Får heller ikke opp bildene dine, siden du har de hos ImageShack. :sad: Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Pent.. Men får heller ikke opp noen bilder! Hadde vært litt greit det.. Lenke til kommentar
Rune_ Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Viftegrillen er den som følger med TT BigWater som sitter på vifta på radiatoren. Vet ikke om du får kjøpt den løst noe sted Lenke til kommentar
Gladideg Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 (endret) Takk for positiv respons Har ordnet med URL'ene Edit: Den viftegrillen er den originale som følger med Bigwater settet, er ikke noen hensikt at den er på den siden men likesågreit for å beskytte radiatoren + utseendet. Endret 7. april 2005 av w0lla Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 (endret) det var litt ugjevnt hull i siden og et ugjevnt hull i toppen og hullet i toppen var jo heller ikke i midten. har du filt? du bør kansje ta av plexien og file litt. edit: hva har du gjort på den ene delen av slangen? Endret 8. april 2005 av DarkStarr Lenke til kommentar
Gladideg Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 det var litt ugjevnt hull i siden og et ugjevnt hull i toppen og hullet i toppen var jo heller ikke i midten.har du filt? du bør kansje ta av plexien og file litt. edit: hva har du gjort på den ene delen av slangen? Quoter meg selv her, siden du ikke gidder å lese hva jeg har skrevet i første post. Det er en del grov-arbeid, diverse ujevnheter i begge utsnittene av kabinettet.Dette skal jeg ordne senere når tiden strekker til. Fikk ikke øvd så særlig med Dremmelen før jeg gikk i gang, tok meg ikke god nok tid, derfor ble det så stygt som det er på bildet. Det er mange deler i slangenettverket mitt, skjønner ikke helt hvilken slange del du mener. takk takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå