Richard87 Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 kossen ska en IBindStatusCallback se ut? (selve funksjonen) Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Er du sikker på at dette er en funksjon? Det ser mer ut som en interface (grensesnitt) spør du meg. Men hva skal du uansett bruke dette til? Laste ned filer asynkront? Lenke til kommentar
Richard87 Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 laste ner filer asyncront, men ok, det e vell et interfac, men kossen ka parametere ska ann ta? (callback funksjonen / interfacet) Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Det er vel formodentlig meget lettere å gjøre det slik jeg nevnte i denne tråden? Lenke til kommentar
Richard87 Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 jo selvfølgelig, men det e ikkje poenget Lenke til kommentar
Richard87 Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 Någen som har någen brukanes tips om ka eg må gjør for og finna det ut då? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå