Flurry Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) Hejsann ! Planlegger å lage meg en egen blogg. Navnet er allerede bestemt, "Annaxia". Skal også kjøpe '.net'-domene. Har eksprimentert litt i Photoshop, og selv likte jeg bare forslag nr 3. Det er meningen at bloggen skal stå i stil til Fefas Designs. Høyden skal være satt til 100%, og jeg skal ha en mørk border på venstre & høyre side (#666666). Her er utkastet: Endret 9. april 2005 av Fefas Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Jøssda! Har noen få ting jeg ville ha endret på: Headeren (høyre del) var ikke spesielt imponerende i forhold til resten av siden. Tror jeg ville ha vurdert å lage den på nytt. Pass på at det som står på venstresiden kommer like langt ut fra venstrekanten som den venstre delen av headeren. Kanskje du kan finne på noe mer spennende med linkene "blogg - lenker - ta kontakt"? Kanskje bruke bilder, evt med ikoner? That's stort sett it Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 Pass på at det som står på venstresiden kommer like langt ut fra venstrekanten som den venstre delen av headeren. Har sluppet opp for ideèr for header nå . Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Kjempebra utkast ihvertfall. Den står ihvertfall i stil med FefasDesignsiden din. - Likte ikke helt det bakgrunnsbildet i header ( Den skjermdumpen av nettleseren ) Ville heller hatt et fotografi eller noe lignende - Kanskje litt større skrift på alt? Jeg tror en halv pixel kunne ikke gjort noen skade - Pene farger og bra kombinasjon! Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Heisann Frank! Dette var fint som vanlig, noe av det bedre jeg har sett fra det i det siste. Litt mer spennende på en måte.. Det eneste konstruktive jeg kan komme med er vel headeren, den var lite gjennomført og hadde litt «programvare-side» preg over seg. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Ser bra ut dette her Det jeg ville gjort annerledes: - Ikke brukt så sterk rødfarge, iallefall ikke før :hover. Litt kjedelig når du bruker den i begge menyene. - Som nevnt, gjort noe med headeren. Et bra utkast, og får du til en like bra HTML-versjon blir dette bra Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 Har endret banner nå. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Kan ikke se noen forandring jeg? Er det bare meg? Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 Oops, glemte å bytte . Skal gjøre det nå . Lenke til kommentar
N* Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 syntes du har litt for mye fet tekst. det er greit i hovedmenyen og på overskriftene til venstre men det passet ikke på linkene til venstre. heller ikke på "HTML | CSS" oppe i høyre hjørne. greiene i headeren ser jo pent ut. noe som trekker veldig ned er at den slags er veldig uorginalt og ser litt template/tutorial lignende ut. linkene i kolonnen har kansje litt for sterk farge. mulig det blir bedre hvis du fjerner bold. den grønne stripen helt til venstre i headeren tror jeg hadde sett bedre ut hvis du fjernet antialias/glow på den. jeg ville kansje flyttet linkene i kolonnen ørlite gran til høyre. så de ikke er på linje med overskriften. syntes også det trengs litt mer luft i kolonnen (vertikalt). "HTML | CSS" syntes jeg du kunne gjort litt mindre synlig. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Har endret banner nå. Banner og header er to forskjellige ting. Og annen ting, du leker med livet ang 3-ords regelen.. Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 Har endret banner nå. Banner og header er to forskjellige ting. Og annen ting, du leker med livet ang 3-ords regelen.. Hva mente du med det siste der ? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 At det finnes en regel som sier at det skal være minst 3 ord i emnetittelen, og sist jeg sjekka var ikke «-» et ord.. Så du kan endre tittelen, eller vente på en moderator som mest trolig vil stenge tråden din.. Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 Åh. Redigert. Forresten, har kjøpt domenehos GoDaddy nå . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå