Gå til innhold

Annaxia - Nettlogg (har kjøpt domene nå)

Anbefalte innlegg

Hejsann !

Planlegger å lage meg en egen blogg. Navnet er allerede bestemt, "Annaxia".

Skal også kjøpe '.net'-domene.

Har eksprimentert litt i Photoshop, og selv likte jeg bare forslag nr 3.

Det er meningen at bloggen skal stå i stil til Fefas Designs.

Høyden skal være satt til 100%, og jeg skal ha en mørk border på venstre & høyre side (#666666).

Her er utkastet:

annaxia.jpg

Endret av Fefas
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jøssda! :)

Har noen få ting jeg ville ha endret på:

• Headeren (høyre del) var ikke spesielt imponerende i forhold til resten av siden. Tror jeg ville ha vurdert å lage den på nytt.
  • Pass på at det som står på venstresiden kommer like langt ut fra venstrekanten som den venstre delen av headeren.
  • Kanskje du kan finne på noe mer spennende med linkene "blogg - lenker - ta kontakt"? Kanskje bruke bilder, evt med ikoner?

That's stort sett it :)

Lenke til kommentar

Kjempebra utkast ihvertfall. Den står ihvertfall i stil med FefasDesignsiden din.

- Likte ikke helt det bakgrunnsbildet i header ( Den skjermdumpen av nettleseren ) Ville heller hatt et fotografi eller noe lignende

- Kanskje litt større skrift på alt? Jeg tror en halv pixel kunne ikke gjort noen skade :)

- Pene farger og bra kombinasjon!

Lenke til kommentar

Heisann Frank! :)

Dette var fint som vanlig, noe av det bedre jeg har sett fra det i det siste. Litt mer spennende på en måte..

Det eneste konstruktive jeg kan komme med er vel headeren, den var lite gjennomført og hadde litt «programvare-side» preg over seg.

Lenke til kommentar

Ser bra ut dette her :)

Det jeg ville gjort annerledes:

- Ikke brukt så sterk rødfarge, iallefall ikke før :hover. Litt kjedelig når du bruker den i begge menyene.

- Som nevnt, gjort noe med headeren.

Et bra utkast, og får du til en like bra HTML-versjon blir dette bra :thumbup:

Lenke til kommentar

syntes du har litt for mye fet tekst. det er greit i hovedmenyen og på overskriftene til venstre men det passet ikke på linkene til venstre. heller ikke på "HTML | CSS" oppe i høyre hjørne.

greiene i headeren ser jo pent ut. noe som trekker veldig ned er at den slags er veldig uorginalt og ser litt template/tutorial lignende ut.

linkene i kolonnen har kansje litt for sterk farge. mulig det blir bedre hvis du fjerner bold.

den grønne stripen helt til venstre i headeren tror jeg hadde sett bedre ut hvis du fjernet antialias/glow på den.

jeg ville kansje flyttet linkene i kolonnen ørlite gran til høyre. så de ikke er på linje med overskriften. syntes også det trengs litt mer luft i kolonnen (vertikalt).

"HTML | CSS" syntes jeg du kunne gjort litt mindre synlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...