Foe_of_Good Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Noen som vet hvor det går an å laste ned drivere for et Ethernet nettverkskort? Driver å fikser litt på maskina til en kompis her, innstalerte XP Home på nytt, men denne driveren var tydeligvis ikke med. Han har ikke noe internett, derfor heller ikke noe modem, og heller ingen innstalasjons cd for modem. Jeg derimot har rota bort cd'en min... Trenger dette for å logge meg på nett for å registrere windows, samt noen småting til. Jeg har ikke maskina her akkurat nå, men det skal være 10/100 Ethernet Netverkskort. Maskinen er fra Dell. Hjelp mottas med takk. Lenke til kommentar
Foe_of_Good Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 Ok, greit, så var jeg litt rask her... Jeg var først innom .com sidene til Dell og tittet litt rundt før jeg skrev inn mitt spørsmål, men fant ikke noe av nytte der. Søkte også hos Microsoft. Men jeg fant faktisk det jeg lette etter hos Dell.no , eneste jeg måtte gjøre var å finne et nummer på maskina og plotte inn dette, så fikk jeg alle de valgmulighetene jeg trengte. Men jeg har enda ikke funnet min egen Nettverks cd Lenke til kommentar
TormodK Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) Finn ut hvilken dell-model han har, så finner du driverene til akkurat den maskina på www.dell.no og laster ned de der! Edit: så ikke at du hadde lagt til mer. hvilken modell er dette da? Endret 7. april 2005 av TormodK Lenke til kommentar
Foe_of_Good Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 Er vel en Dimension 3000 eller noe, nylig innkjøpt. Det som er litt jall med slike kjøp (synes i alle fall jeg) er at det følger med så mye skrot, og at det bare er en partisjon på HD. Derfor jeg gjorde en re-innstalasjon, partisjonere til tre harddisker og fjerne all søpla. Fulgte med Adobe PhotoAlbum og PhotoShop8, begge med 30 dagers prøvetid og dårlige avinnstalasjons muligheter. Masse diagnose programmer, og en hel haug med Dells egne ting som jeg vet at kompisen min ALDRI vil komme til å bruke. Så jeg satte den opp etter slik jeg liker det, men la ikke merke til at visse ting manglet da jeg ga maskinen tilbake. Så han er på vei til meg nå, slik at vi får retta opp feilene og registrert hos Microsoft. Blir sikkert bra til slutt !! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå