Zardoz Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) Trenger altså råd om hvilke skates eller pads som passer best til ovennevnte kombinasjon. Hvis dette er tatt opp n ganger tidligere, beklager jeg det. Vet noen forresten hva denne skal være godt for, evt. erfaringer med dette? Endret 7. april 2005 av Zardoz Lenke til kommentar
hainz Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) Jeg tror du overvurderer mouseskates endel her. Jeg har aldri merket noe forskjell på teflonteipene. Holder meg for øyeblikket til Mouseskatez da jeg vant 45m(!) av dette i en turnering. Den olja gjør at musematta holder seg akkurat så glatt som da du kjøpte matta. bra til vedlikehold 1-2 ganger i måneden. EDIT: Mener ikke at ikke mouseskates er viktig, mener bare at jeg ikke merker noe forkjell på teipene. Endret 7. april 2005 av hainz Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 annbefaler deg Hyperglide skates på det varmeste, bruker disse sammen med funC og mx510 og det fungerer veldig bra, Lenke til kommentar
frentix Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Kan også anbefale hyperglide. Bruker med mx510 og Steelpad 4s jeg da men. Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 Takker for nyttige tilbakemeldinger! Lenke til kommentar
Alph3z Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) annbefaler deg Hyperglide skates på det varmeste, bruker disse sammen med funC og mx510 og det fungerer veldig bra, Hyperglides er tingen! Det er en grunn til at de er brukt av alle de "proffe" spillerene Har hatt dem selv, og dem varer i mange mange mndr. Anbefales på det varmeste fra meg og Endret 7. april 2005 av Alph3z Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Hyperglidez tror jeg funker bra, selv har jeg eksperimentert med vanlig tape, og funnet en som er like bra som teflon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå