Avesta3000 Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Hei. Har nettopp kjøpt et nytt -asus p4p800-mx -intel Celeron 2,4Mhz 533 FSB -Geil Golden dragon pc3200 400Mhz. ATI Radeon skjermkort som jeg bruker nå.Har 400W PCU Får ikke opp bios bildet på skjermen. Kjøpte en ny AX4PE-max hovedkort som jeg har samme problem med. Har prøvd CPUen på en annen pc og den virker Har prøvd Ramen på en annen pc og den virker Hører ikke noe lyd (Beep) på oppstart på noen av hovedkortene. Setter kjempe stor pris hvis noen har en løsning ...Takker på forhånd Lenke til kommentar
MagE Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 sliter med samme problemet sel. PM meg om du finner ut av det Lenke til kommentar
Avesta3000 Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 Selv tror jeg at det enten kan være CPU eller CPU Kjøler. Lenke til kommentar
Veide Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Hei, har lenge slitt med lignende problem, men i dag fiksa jeg det! Tok kjøleribbe/vifte av cpuen, før jeg tok cpu ut og rensa det som var av støv og annet dritt med kondensfjerner og qtips. Fjerna så all kjølepasta, og la et nytt lag, uten hakk og lign, før jeg så satte den i igjen og kobla på kjøl.. Så gjorde jeg en resett av bios (ved å flytte jumper) før jeg trykte på startoppknappen. Fungerer smertefritt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå