Algron Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Er det noen norske nettbutikker som har 6680 på lager da? Ja. Det er ingen butikker i prisguiden som har 6680 på lager... Jo det er det, kanske en idé å se litt nedover siden? Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Det er kanskje ikke så rart at JBenchmark går dårlig på 6680 hvis den prøver å vise 16 777 216 farger (se ved siden av "Number of Colors" her)... Lenke til kommentar
SteinF Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Jo det er det, kanske en idé å se litt nedover siden? Kanskje du skulle trykke på linkene og da Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Er det noen norske nettbutikker som har 6680 på lager da? Ja. Det er ingen butikker i prisguiden som har 6680 på lager... Jo det er det, kanske en idé å se litt nedover siden? Det er feil i prisguiden, oppdaget dette for lenge siden. Hvis du klikker deg inn på siden dems, kan du se at varen ikke er på lager. Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 klarer ikke helt å se det estetiske i denne mobilen, selv om den sikkert har masse andre kvaliteter på lager, er det ikke utseendet jeg ville bemerket først ved denne mobilen. Men så er ikke symbian min greie heller... Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Er det noen norske nettbutikker som har 6680 på lager da? Ja. Det er ingen butikker i prisguiden som har 6680 på lager... Jo det er det, kanske en idé å se litt nedover siden? Aim for the expensive! alle har jo 5000 kroner til ny mobil hver måned! Lenke til kommentar
genser Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Slappe av med unødvendig quoting? Trådstarter: Takk for fine bilder. Rett og slett en godbit fra Nokia det her. Kunne uten tvil hatt bedre skjerm, men det kommer nok snart. Synes det er bra de ikke gjør så store endringer i S60-mobilene bortsett fra det ytre. Er ikke nødvendig å forandre noe som er bra Lenke til kommentar
Thomas-A Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Etter hva jeg har lest på JBenchMark`s resultatsider, yter 6630 på alle verisjonene. Noe som forundret meg var at 6680 havnet langt ned i leksa på JBenchMark 2.0, langt bak eldre modeller som 7610, 6670, 6230 ... At den havner langt bak 6630 er det nok skjermen som står bak. Skjermen trekker mer prosessorkraft, siden den er 262k farger. Men sikkert uansett en superduper telefon så da kan vi på en måte si at 6630 er litt bedre på hastighet og det synes jeg er viktigere enn å ha flere farger i displayet. du ser jo ikke farge forskjellen en gang Lenke til kommentar
genser Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 så da kan vi på en måte si at 6630 er litt bedre på hastighet og det synes jeg er viktigere enn å ha flere farger i displayet. du ser jo ikke farge forskjellen en gang Selv om 6630 er noe bedre på jbenchmark tviler jeg på at du egentlig finner noen java-programmer som går dårligere på 6680. Hadde derimot vært mer interessant å sammenligne resultater i SPmark. 6630 er neppe noe raskere i menyer osv. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Jeg må ta meg lov til å skrike ut og si meg svært positivt overasket over min 6680, en virkelig god symbian..! Hvor kjøpte du den? Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Utland. Altså ikke norsk firmware på den? Lenke til kommentar
Algron Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Utland. Hvilket land da? Og hvilken butikk? Pris? Lenke til kommentar
robot Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Kjempe fin telefon Det er et pluss at nokia har lagt til 2 kameraer. Det er tungvint med videotelefoni på 6630 når du måtte vri telefonen under en videosamtale. Lenke til kommentar
Thomas-A Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Kjempe fin telefon Det er et pluss at nokia har lagt til 2 kameraer. Det er tungvint med videotelefoni på 6630 når du måtte vri telefonen under en videosamtale. hva er det som er så tungvint med det a. jeg gjør det hele tiden selv og syns det ikke er tungvindt Lenke til kommentar
genser Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 .. hva er det som er så tungvint med det a. jeg gjør det hele tiden selv og syns det ikke er tungvindt Det sier seg selv at det er lettere å ha et kamera forann på mobilen om man vil at den man snakker med skal se deg. Og jaaaada, vi vet at du ikke har behov for det osv osv osv. Kan du ikke bare godta at på videotelefoni er 6680 bedre, og end of story.. Lenke til kommentar
Thomas-A Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 .. hva er det som er så tungvint med det a. jeg gjør det hele tiden selv og syns det ikke er tungvindt Det sier seg selv at det er lettere å ha et kamera forann på mobilen om man vil at den man snakker med skal se deg. Og jaaaada, vi vet at du ikke har behov for det osv osv osv. Kan du ikke bare godta at på videotelefoni er 6680 bedre, og end of story.. oki Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Takk for fine bilder! Hvordan er mobilen i bruk osv? Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Takker og bukker for en fin preview. Ble dog litt overrasket når jeg så 6680's resultater i JBenchmark. Hvis noen kan teste den med SPMark04 så vi kan sammenligne med 6630's resulatater der, hadde det vært knall. Hvordan er tastene, synes de ser litt plastikk(*knirk*) ut jeg? Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 (endret) Remerser: (eller mobilguiden666) Hvordan er nyhetene i menysystemet ? tenker på "today screen" funker det eller er det bare noe som ligger i veien for bakgrunnsbildet ? Kan man tilpasse det med å velge hvilke elementer som skal ligge der ? kan man ha aktivt innhold der ? Komplett.no 1 stk 6680 silver blue har forventet sendingsdato 2005-04-16 klør i fingra her nå ass ! Endret 11. april 2005 av bzzlink Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå