flodhest Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) Bwahehaehaehaeha! *kose på trådstarter* Endret 7. april 2005 av flodhest Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 LOOK! It's a newbie! :!: Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Hva skjer med denne tråden? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 hmm.. ringe support og spørre.. Tror PSION må ha laget noen skikkelig gode spøker 1.April *søke * Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Det som da skjer at at lufta inni i porten presses innover i lydkortet ditt. Der komprimeres lufta sammen med lydsignalet og sendes videre inn i hovedkortet ditt. Rekylen kan være svært farlig. Fjern fingrene fra pluggen med en gang, ikke stå foran høyttalerne og for all del ikke ha headsett på. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Men apropos det med volum- Det er så sykt jævlig når man plugger i headset og glemmer å skru ned lyden... Jeg glemte det en gang, og jeg kan love at feilmeldingene ikke er behagelig på veldig høyt volum, dog, heller ikke sanger som starter med et slag på en tromme Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 PSION, mulig det du sier er sant, men jeg har gjort dette i alle år uten å ha fått noe som helst problem med det... Med fare for å virke litt fjortiss så vil jeg påstå at du ble kraftig EID der Faen. :!: Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 (endret) HEAEHAHEHAHEA^^ @ @kd Al capOWNED! Endret 9. april 2005 av TheMasteR Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Skal vi ta og runne av der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg