Grundig Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Heisann. Jeg har et spørsmål angående det å plugge et headset inn i PC'en: Burde maskinen være av når man gjør dette? Kan det skade PC'en eller headsetet hvis PC'en er oppe og går mens jeg plugger den inn? På forhånd mange takk for svar. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Har alltid plugget inn både stereoannlegg og headsett med PC'en på. Alldri hatt noen problemer..... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Tror det er veldig lite farlig. Kan være lurt å skjekke hva lyden på data´n står på, så du ikke sprenger dem... Har gjordt det selv.. Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 er nok ikke noe å være redd for.. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Eg har av og til opplevd at det plutselig står ein fyr med balltre på døra om eg plugger i headsettet etter at eg har slått på PC-en. Ikkje stort verre enn det. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Feilpost? Ja! Med mindre dette var ment som kødd da... Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Det skal gå fint, bare husk å skru ned volumet litt så du ikke får deg en uventet overraskelse Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Her er jeg helt uenig med alle de andre. Hvis du kobler inn og ut headsettet når pcen er på kan du i noen tilfeller oppleve at data slettes fra diskene dine. Særlig RAMen er utsatt for såkalte audiotransported powersurges. Dette er spenning i luften som overføres innover i lydkortet idet du trykker jackpluggen inn i lydkortet. Det som da skjer at at lufta inni i porten presses innover i lydkortet ditt. Der komprimeres lufta sammen med lydsignalet og sendes videre inn i hovedkortet ditt. Pass deg for dette. De andre brukerne her vil bare baske seg i skadefryd etter at du har vraka pcen din. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Her er jeg helt uenig med alle de andre. Hvis du kobler inn og ut headsettet når pcen er på kan du i noen tilfeller oppleve at data slettes fra diskene dine. Særlig RAMen er utsatt for såkalte audiotransported powersurges. Dette er spenning i luften som overføres innover i lydkortet idet du trykker jackpluggen inn i lydkortet. Det som da skjer at at lufta inni i porten presses innover i lydkortet ditt. Der komprimeres lufta sammen med lydsignalet og sendes videre inn i hovedkortet ditt. Pass deg for dette. De andre brukerne her vil bare baske seg i skadefryd etter at du har vraka pcen din. Jeg støtter PSION i dette. Eneste sikremåten er å vakuumpumpe inntaket før innplugging. Lenke til kommentar
enden Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Her er jeg helt uenig med alle de andre. Hvis du kobler inn og ut headsettet når pcen er på kan du i noen tilfeller oppleve at data slettes fra diskene dine. Særlig RAMen er utsatt for såkalte audiotransported powersurges. Dette er spenning i luften som overføres innover i lydkortet idet du trykker jackpluggen inn i lydkortet. Det som da skjer at at lufta inni i porten presses innover i lydkortet ditt. Der komprimeres lufta sammen med lydsignalet og sendes videre inn i hovedkortet ditt. Pass deg for dette. De andre brukerne her vil bare baske seg i skadefryd etter at du har vraka pcen din. Troll Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) PSION, mulig det du sier er sant, men jeg har gjort dette i alle år uten å ha fått noe som helst problem med det... Endret 7. april 2005 av @kd Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 PSION, mulig det du sier er sant, men jeg har gjort dette i alle år uten å ha fått noe som helst problem med det... Er du morsom? :!: Lenke til kommentar
enden Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 PSION, mulig det du sier er sant, men jeg har gjort dette i alle år uten å ha fått noe som helst problem med det... Med fare for å virke litt fjortiss så vil jeg påstå at du ble kraftig EID der Lenke til kommentar
sparks Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Haha PSION sa det veldig fint da.. Nesten troverdig. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Nei, det er sant. Luftbobler i lydkortet er faen ikkje morsomt. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 Dette ble jo en skikkelig kozetråd Lenke til kommentar
Jan Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 PSION, mulig det du sier er sant, men jeg har gjort dette i alle år uten å ha fått noe som helst problem med det... HAAHAHAHAHAHAHA! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg