Chainly Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 http://home.online.no/~chainly/Natur/11.jpg Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Noen ting jeg syns var "plagsome" er at fokuspunktet er helt i toppen av sjokoladen, ikke i midten med karamelen. Jeg vet ikke om det sjokoladen ligger på skal være hvitt og WB ikke er helt justert. Men, jeg fikk lyst på sjokolade... Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) Jeg mener bilde er bra. Men hater bildet for at jeg fikk lyst på sjokkolade! mmmmmmm. Litt uklart fremfor sjokoladen.. Tips: Fjern det hvite på bordet! Endret 7. april 2005 av Navitas87 Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Faktisk fikk jeg mindre skjokolade av det bildet.. Aner ikke hvorfor. Lenke til kommentar
embark Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Fuckin' nice! Du har vel ikke en større versjon? Som man kan ha til bakgrunn! Dritstilig bilde! Lenke til kommentar
NikonD70 Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Fryktelig mye Jpg komprimering. Prøv å fjern det hvite i forgrunnen. Tror jeg tar meg en sjokolade gitt ;-) Lenke til kommentar
prolixin Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Jeg synes DOFen er for lav, alt for hardt lys og bildet har fargestikk. Lenke til kommentar
F828 Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 (endret) Fargestikk og litt hardt lys... MEN utover det synes jeg bildet er utrolig bra. Ikke som reklame for sjokolade, for bildet fremstiller ikke sjokolade på en delikat måte synes jeg. Men brukt i en artikkel om vår helsefiende nr. 1 - SUKKER. Eller i en artikkel som omhandler fete menneskers kamp mot å la være å putte i seg all verdens fett og sukkerprodukter. For de gir blaffen i om det ser delikat ut. De bare MÅ HA DET. Og de ser jo selv denne drittmaten som sin fiende, og så er dermed dette et meget godt bilde i en slik sammenheng. - (eks. SUKKERSYKE) Ville justert fargestikket noe, men ikke perfekt... Legger ved et forslag. Veldig bra bilde. Edit; Skriveleif... F828 Endret 8. april 2005 av F828 Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Fokus burde vært i front, ellers så det bra ut. Lenke til kommentar
Luv Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Faktisk fikk jeg mindre skjokolade av det bildet.. Aner ikke hvorfor. Kanskje sjokolade-nissen var å stjal litt av deg mens du ikke fulgte helt med.. Lenke til kommentar
Chainly Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 F828: Tusen takk for forslaget og den nye utgaven:) Ellers takk for tilbakemlding. Mitt første sjoko bildet.. hehe Hilsen Rune Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Med litt rask PS så kunne det vært et fint reklamebilde det! Skulle kanskje vært en annen farge på bakgrunnen though... OffT: Ditt forbanna svin! På grunn av deg så kommer jeg til å legge på meg mange kalorier nå under Idol Så yummy ut Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Tror ikke jeg er den eneste som fikk lyst på sjokolade nå nei. Bra bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå