remerserr Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) Hei, jeg er (eller heller: var) en lykkelig eier av en 40 GB Apple iPod tredje generasjon. Imidlertid så sluttet den å virke etter at jeg klarte å sette ned en tredvekilos vekt ovenpå denne under en 'regelmessig trening'. Nå har jeg en litt småbøyd/bulkete iPod som ikke er til mye nytte, men jeg er litt usikker på hva jeg skal gjøre. Jeg føler nemlig at jeg har et relativt fast mønster når det kommer til å ødelegge MP3 spillere. Da jeg har nok PCer/lydannlegg så ender det med at MP3 spilleren blir brukt til/under trening. Jeg har fått et tilbud om å betale 1900 kr. og få tilsendt en 4 generasjon iPod, men ærlig talt så er jeg ikke særlig fan av denne. Var noe med den 3 generasjonen Trenger heller ikke mer enn 512 MB minne med den tilgangen som jeg idag har til enheter der musikksamlingen min hviler. Dermed er saken min er egentlig ikke vanskeligere enn dette: Skal jeg slå til på 'tilbudet', eller vandre ut i jungelen å kjøpe en annen mp3 spiller, med en eller annen form for forsikring. (Om noen vil at jeg skal ut i jungelen: Har de noen andre forslag?) Har egentlig 0-3000 kr. å legge på bordet, men orker ikke å legge ut 'for mye'. På forhånd takk. Remerser Endret 7. april 2005 av Remerser Lenke til kommentar
olaman Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) kjøp en Ipod Mini G2 elns da Når du først skal kjøpe må man kjøpe kvalitet vettu Men hvis dette (6gb) blir for "mye", kan du jo kjøpe en liten snerten sak fra iRiver eller Jens Of Sweden da. Endret 7. april 2005 av olaman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå