KriZZ Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Jeg lurte på om det er noen der ute som vet om et prog man kan lage IMAGE av en DVD plate med? Fordi selv har jeg ikke DVD rom på pcen og tenkte da at kamraten min kan lage image av noen av dvd filmene mine på pcen sin og sende dem over til meg, slik at jeg kan loade image fila med Damon Tools (virtuell dvd/cd rom) og se filmen på pcen min Det hadde nemmelig vært litt gøy og teste ut. Har 4 dvd filmer jeg gjeren skulle sett. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Kan du ikke bare lage divx av dem da? Det er nok lettere/billigere. Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 3. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2002 Billigere? LOL! Det koster jo ikke 5 øre og lage en IMAGE av en DVD. Og jeg kan ikke lage Divx av det så lenge jeg ikke har DVD rom selv. Jeg er ute etter ett prog som lager en iso fil av dvd plata slik at den ka loades i Daemon Tools. Lenke til kommentar
r0nin Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 det han mente var vel at kameraten din som skal lage image, kan like gjerne lage divX. [rant] Når du spør om noe kan du godt prøve å _lese_ det som blir anbefalt, isteden for å lol`e deg som en annen fjortiss. Forøvrig er siggen din et mareritt. [/rant] Lenke til kommentar
Lch Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Quote: Den 2002-07-04 01:01, KriZZ skrev:Billigere? LOL!Det koster jo ikke 5 øre og lage en IMAGE av en DVD. Programvaren koster høyst sannsynligvis penger. Quote: Og jeg kan ikke lage Divx av det så lenge jeg ikke har DVD rom selv.[....] Kameraten din har. Men du (les: kameraten din) kan rippe dvden og pakke .vob og .ifo på cder for så å pakke dem ut hos deg. Men, igjen, billigere med divx. Edit: Snippet quote. [ Denne Melding var redigert av: LarsC på 2002-07-05 09:07 ] Lenke til kommentar
talisar Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Kjøp filmene eller lån dvdene, høres ut som du bare skal ha et image fordi du ikke klarer brenne kopier selv:) Vel det blir ikke noe bedre av å ha image, dvder fungerer veldig rart:) Lenke til kommentar
Lch Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Talisar: Det hjelper lite når han ikke har dvdspiller. :wink: Lenke til kommentar
talisar Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 oops sorry, jeg så ikke du ikke hadde dvdrom, men seriøst. skal du ha 4 dvd filmer sendt til deg? Selv med 10mbit som kjører på max båndbredde hele tiden vil jo dette ta 3.6 timer. Har du en vanlig adsl er det snakk om 58-70 timer:) Og det er hvis han oppfyller din max inn på sin uplink:) Men for all del.. dvd'isoer er nå blitt like vanlig som cd'isoer så Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 5. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2002 Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig, her spør jeg om det finnes et program som kan lage image av en DVD plate. Så kommer dere med alt annet tull som divx og dritt!! skulle jeg hatt divx av det hadde jeg laget divx av det. Men jeg skal ha nøyaktig samme kvalitet som dvd filmen originalt har. Så hvis dere ikke vet om noe programm som kan lage IMAGE av en DVD så det bare er og loade fila med en virituell cdrom så ikke svar... Lenke til kommentar
tokr Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Tror du at folk gidder og hjelpe deg hvis du oppfører deg slik... Hvis du bare var interessert i og SE filmene... vel da kan du vel for **** se de hos kameraten din... lettere for dere begge... jeg tror snarere du er interesert i og HA filmen, eller kanskje til og med interessert i og finne ut hvordan man lager eksakte kopier av DVD for annet lumsk bruk... hadde du hatt bittelitt peil på DIVx hadde du også kunne svart på ditt eget opprinnelige spørsmål... men siden du oppfører deg som en dust er det nok ingen flere her som gidder og utdype noe nærmere Lenke til kommentar
Kriger Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 skjønner meg ikke på folk her altså. det kan da ikke være så vanskelig å svare på det man spør om her i stede for å komme med alt annet man ikek har spurt om. og når man sier fra om det så blir man hengt ut. spurte sjøl om noe her hadde ett eksakt spørsmål om det eg ønsket å vite. så kommer det noen lure å svarer på alt annet. så sier eg å fra om det så blir man hengt ut. folk burde jo heller her tenke på å svare på hva man spør om vis de har kunnskap om det...eller la være å komme med alt annet. er det liksom ikke derfor forumet er her. for at man skal spørre å få svar på det man spør om og ikek på alt annet. er det noen annet de svarer på utenom det man spør om så kan de vel opprete sin egen link og ta det der. og heller være konkrete og presise. slike svar som som blir posta her ødelegger forumet. tror nok folk heller burde tenke seg om eller i det minste forstå å lese spørsmålet som blir stilt og svare på det....eller aller helst la vær vis de ikke har kunnskap. skulle gjerne svart på det han spør om men eg har ikke noe svar. sier mest dette her på grunn av mange av de bedre viterne som er her. Mvh Kriger Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 5. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2002 Steike det er mange idioter på dette forumet. Jeg skal ha kamraten min til og lage Image av en av filmene mine når vi er på LAN sammen (som vi er flere ganger i måneden) Slik at han kan sende det over på 100mbits nettverk (går litt fortere enn bredbånd da) Så kan jeg loade IMAGE fila med Daemon Tools og Se filmen på min egen pc når jeg vil Og det vil funke akkurat som om jeg hadde en DVD rom. Regner da med at de fleste her skjønner hva jeg mener nå? Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 5. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2002 Og jeg er forresten helt enig med Kriger. Jeg har sett mange tråder på dette forumet hvor folk tar opp noe helt annet enn det som blir spørt om. Det er bare unnødvenndig. Lenke til kommentar
Kriger Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 ps: tror faktisk du kan bruke noe som heter virtual cd til å lage image av dvd med.(vis eg nu husker navnet riktig) som både fikser image av dvd/cd og du får virtuelle stasjoner... så kan du se filma. Mvh Kriger hvor tungt er det egentlig å være konkret her Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 5. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2002 Tusen Takk!!! Fant programmet skal teste ut neste gang jeg linker med kompissen min Lenke til kommentar
Kriger Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Bare hyggelig.... Mvh Kriger Så vanskelig var det vel ikke å svare på det som blir spurt om. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 For det første: Hvis man stiller fullstendige spørsmål til å begynne med, er det lettere å svare. Ikke negativt ment, men hvis KriZZ hadde oppgitt detaljene og sagt eksplisitt at divx ikke var et alternativ, så hadde det vært lettere å svare, imo. Og slikt noe er helt unødvendig, KriZZ: "Steike det er mange idioter på dette forumet." For det andre: Kriger, hvis du sikter til mitt svar, kan du ikke skrive det istedet for å gjemme det i "folk". Hva mener du med: "slike svar som som blir posta her ødelegger forumet." At man aldri må prøve å finne alternative løsninger selv når spørsmålet åpner for det? Lenke til kommentar
Kriger Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 LarsC Nei eg sikta ikke til ditt svar i det hele tatt, eg sikta til en tidligere har på forumet når eg spurte om en konkret ting å fikk ett svar som var helt uten om det eg spurte om. sa i fra om det å ble "hengt ut" på grunn av det. så nei LarsC det var ikke deg... Mvh Kriger Lenke til kommentar
tokr Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 hvorfor ikke bare sette DVDn til kammeraten din på share og spill den på din PC via han sin DVD Eller rippe DVDn med smartripper til harddisken hans og overføre dette... hvorfor skal du på død og liv ha en eksakt DVD image hvis du skal benytte det til hva du sier [ Denne Melding var redigert av: tokr på 2002-07-05 10:44 ] Lenke til kommentar
dwellingsoul Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Prøv FantomCd,den bruker jeg Du kan laste ned DEMO her,http://fantomcd.copystar.com.tw/enu/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå