Gå til innhold

Størrelse på X800XL

2ern

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er poenget med ny chipset kjøler da? Har samme kortet og hører ikke den vifta. Og pc'en min er relativt stille.

Til spørsmålet ditt. Det er litt kortere mener jeg å ha sett. Men endel større en X800XT.

Off topic; ser du har samme hovedkort som meg og 1 gig minne, kjører brikken dine på 333mhz også. Eller ligger de på 400?

Endret av ganilsen
Lenke til kommentar
Off topic; ser du har samme hovedkort som meg og 1 gig minne, kjører brikken dine på 333mhz også. Eller ligger de på 400?

De kjører på 333mhz, fordi hovedkortet ikke klarer 2 minnebrikker med 400 mhz, kun èn.

Lenke til kommentar

De kjører på 333mhz, fordi hovedkortet ikke klarer 2 minnebrikker med 400 mhz, kun èn.

Det som er sprøtt er at de kjører fint på asus kortet til en venn av meg, men gigabyte hevder at det er cpu'en som ikke klarer det.

Lenke til kommentar
Det kan hende han har en nyere cpu? Jo nyere A64 cpu jo bedre minnekontroller...

Jeg kjøpte endel måneder etter han, men skal ikke garrantere av min cpu er nyere fordet. Eneste forskjellen vi har er at jeg har 3000 og han har 3200. :( Utrolig irriterende, for dette var noe jeg ikke fant ut før jeg kjøpte minnemodul nr2. Så om jeg hadde levert den tilbake hadde jeg sitti igjen med 1 allikevel. Har vurdert kingston sin 1gig brikke. Men så sinnsykt dyr.

Endret av ganilsen
Lenke til kommentar

http://www.beareyes.com.cn/2/lib/200503/29/20050329028.htm

Som du ser av bildene her er ikke X800XL noe småkort. Så tror jeg trekker tilbake påstanden om at det er kortere enn 6800GT.

http://bbs.zol.com.cn/new/static_book2/16/871/16_41871.shtml

Pci-e er som nevnt tidligere noe mindre.

På tross av hva mange har ment ser det ut som om nVidia kortet yter bedre også. Så å bytte kort er vel ikke akkurat å anbefale.

Endret av ganilsen
Lenke til kommentar

har hatt begge kortene, og x800xl kortet er kortere i lengden. ytelsesmessig er de så å si helt like, x800xl vinner i noen tester (feks hl2) mens 6800gt kortene vinner i doom3 testene. men hadde jeg vært deg hadde jeg ikke byttet ut skjermkortet. Det er det ingen vits i spør du meg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...