kaiern Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Er det noen som vet hvor jeg kan finne litt informasjon om dette? Trenger det ganske fort. Takk Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) Google? http://www-open.ssb.no/innvutv/tab-2005-03-31-01.html EDIT: http://www-open.ssb.no/innvutv/ Endret 7. april 2005 av kennethdammyr Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 (endret) Google er selvfølgelig prøvd, men jeg trenger informasjon om hvorfor folk inn/utvandrer osv og EDIT: Takk Kenneth EDIT2: Må gjerne komme med mer Endret 7. april 2005 av kaiern Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 De flytter vel fordi de må jobbe i utlandet eller de ønsker å leve en annerledes livstil. Mange utlendinger flytter tilbake til hjemlandet når de blir gamle. Pensjonister til spania. Invandrerne kommer hit fordi det er bedre å leve her. Bedre betalt. Høy sosial velferd. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 Faen, jeg skal liksom skrive ett kort lite foredrag om dette til i morgen. Noen ideer? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Ja, men først når jeg kommer hjem etterpå. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Hva er betegnelsen på en invandrer/utvandrer? Hvor mange gjør det? Hvorfor gjør de det? Fordeler/ulemper ved dette. Konklusjon. Kan det hjelpe? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 Hva er betegnelsen på en invandrer/utvandrer? Hvor mange gjør det? Hvorfor gjør de det? Fordeler/ulemper ved dette. Konklusjon. Kan det hjelpe? *klemmepå* Skal se hvordan det går jeg. Takk, takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå