Gå til innhold

harddisk trøbbel! feil på mapper

Anbefalte innlegg

Jeg skulle legge inn Win XP på nytt, og har 2 harddisker, en med OS og en med alt annet, koblet derfor fra den hardisken med alt annet på for å ikke rissikerre å formatere feil harddisk. Instalasjon gikk helt fint, men da jeg satte inn den andre harddisken var 2 av mappene min gått *bad* har klart å redde noe med File Recoverer men det meste er borte eller ødelagt, hadde mange mapper på den disken, men selvfølgelig var det Mp3 mappa på 60bg og Bakc up mappa fra C disken med alle eksamens oppgavene mine!!! hvorfor skjer slikt?! kan det ha noe med at det var de 2 siste mappene jeg endra på før jeg tok den ut? eller har disken tatt en eller annen form for skade da jeg koblet den fra?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

fikk tilbake 90% med litt check disk og disk recovery progs. men nå har alle Mp3'ne mine blitt bøgga! mp3 sporene har 'blandet' seg, og en mp3 fil kan indeholde opptil flere sanger, og den hopper frem og tilbake mellom masse sanger, er det noe program som kan reparere dette? eller er det winampen min som loker? eller noen andre ideer kansje?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...