Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har jobba med dette programmet en liten stund.

Programmet skriver over innholdet med tilfeldige bytes, eller med teksten "J-SOFT J-SOFT J-SOFT" (fast-mode), for så å slette filen slik at en ikke kan gjenopprette filen og lese innholdet. (Filen kan selvfølgelig gjenopprettes, men innholdet blir bare tilfeldige bytes eller "J-SOFT J-SOFT" osv)

Hva syns dere? Noe som bør byttes ut eller forbedres?

NB: Krever COMDLG32.OCX og MSCOMCTL.OCX filene!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm... merkelig. Programmet blir, av en eller annen ukjent grunn, seende ut som vist nederst på det vedlagte bildet. Idet du ikke har inkludert kildekoden, kan jeg umulig fastsette årsaken til problematikken. Det kan godt være at det gjelder kun meg, men det er dog nokså irriterende.

Programmet ser for øvrig ut til å fungere utmerket, skjønt bør den kunne repetere slettingsprosedyren flere ganger, ettersom avansert teknikk i dag faktisk kan rekonstruere informasjon som er overskrevet, såfremt dette ikke er gjort flere ganger. Selv om dette naturligvis er teknologi de færreste har tilgjengelig, burde det dog ikke være en altfor omfattende prosess å implementere dette i programmet. Dersom du allerede har lagt dette inn, må jeg bare beklage å ha etterlyst det; det er ikke helt lett å gjette til seg funksjonaliteter når man ikke har teksten på kontrollene å gå etter.

Kan hende kunne du heller ha postet dette programmet i denne tråden? Den er jo startet for akkurat slikt.

post-32-1112883898_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Hos meg ser det slik ut:

(det gjør det også hos betatesteren)

Ser at du bruker et annet skin enn standard windows. Prøv standard windows og se hvordan det går da!

Endret av Johan123321
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...